سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بررسی طرح قرار گرفتن رانندگی در لیست مشاغل سخت/ ازجاع به کمیته تخصصی


ایرج عبدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح قرار گرفتن شغل رانندگی رانندگان درون شهری و بین شهری در لیست مشاغل سخت و زیان‌آور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت برای بررسی بیشتر به کمیته تخصصی ارجاع شد.

وی افزود: اعضای کمیسیون در جلسه امروز طرح مذکور را دارای بار مالی و مغایر با اصل 75 قانون اساسی دانستند و از سوی دیگر مسئولیت تشخیص این موارد بر عهده کمیسیونی است که در دولت به همین منظور تشکیل شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: همچنین در این جلسه لایحه بودجه سال 95 با حضور نمایندگان سازمان مورد مرتبط با حوزه کار کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت اما این بررسی‌ها مصوبه‌ای را در پی نداشت.

عبدی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی‌هایی که امروز صورت گرفت مشخص شد که بودجه رفاه اجتماعی در سال 95 به میزان 12.5 درصد و حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری به ترتیب 27 و 23 درصد افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/SS81HA


ویدیو مرتبط :
بررسی تخصصی گوشی طرح اصل Galaxy PoP