فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تور کنسرت‌های گروه آذربایجانی «ریحان» برگزار می‌شود


به گزارش خبرگزاری فارس، گروه موسیقی ریحان متشکل از دوازده نوازنده به سرپرستی «حجت مبذول» و به خوانندگی «هاشم اسلامیان»، تور کنسرت‌های خود را از شهر اردبیل آغاز کرده و در ادامه از تهران و کرج نیز عبور خواهد کرد.

هاشم اسلامیان بعد از اتمام ماه صفر  طی روزهای 3 و 4 دی ماه در ابتدا در سالن فدک شهر اردبیل و سپس روز 11 دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه خواهد رفت. همچنین این خواننده و گروه ارکسترش روز 25 دی ماه نیز آخرین کنسرت زمستانی شان را در سالن‌ فلاح‌نژاد شهر کرج با اجرای قطعات جدید از آلبوم «مارال» برگزار خواهند کرد.

گروه ریحان تا به امروز در شهرهایی همچون  تهران، تبریز، اردبیل، زنجان، ارومیه و همچنین کشور‌های ترکیه و آذربایجان روی صحنه رفته است. آیهان خواننده گروه موسیقی آذربایجانی ریحان اولین آلبوم موسیقیایی خود را تحت عنوان «مارال» طی ماه‌های آینده روانه بازار موسیقی خواهد کرد. این گروه در 3 و 4 اسفندماه سال گذشته در تالار وحدت تهران روی صحنه رفته بود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/CL0N5I


ویدیو مرتبط :
آهنگ ترکی بری باخ در کنسرت گروه ریحان و هاشم اسلامیان