فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



عوامل فیلم «جشن تولد» بالاتر از همت، خطر کردند


محمدحسین نیرومند مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت: فیلمی که با موضوع جنگ سوریه و موضوع مدافعان حرم ساخته شده چیزیست که بلحاظ موضوعی قطعا قابل اعتنا است. آقای لاجوردی بعنوان کارگردان و آقای فیوضی بعنوان تهیه کننده این فیلم همت کردند و به سوریه رفتند تا این فیلم را بسازند. فیلم در منطقه ناامنی  اطراف حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) فیلمبرداری شده است. عوامل این فیلم بالاتر از همت، خطر کردند و به سوریه رفتند تا جشن تولد را نمایش دهند.

وی افزود: بلحاظ امنیتی زاویه خوبی برای روایت فیلم و حضور ایرانی‌ها در سوریه انتخاب شده و سعی شده تا ارتباطی با دفاع هشت ساله ملت ایران برقرار شود. این فیلم یکی از خواسته‌های جریان فرهنگی مومن را پاسخ داد و از این جهت ستودنی است.

نیرومند در پایان گفت: ممکن است برخی مخالفت‌ها با این فیلم بخاطر اعمال سلایق شخصی روی موضوع مدافعان حرم شکل بگیرد؛ در چنین مواقعی کمتر شاهد آن بوده‌ایم که با فیلم بعنوان سینما برخورد شود. این خیلی بد است که عده‌ای عادت کرده‌اند با موضع از پیش تعیین شده فیلم ببینند.

انتهای پیام/ 


ویدیو مرتبط :
بالاتر از خطر