ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نقشه تیم فوتبال ملوان بندر انزلی برای بقا در لیگ برتر


تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال، در یك بازی حساس از هفته بیست و نهم، ساعت 18روز یكشنبه هفته آینده در ورزشگاه تختی انزلی میزبان تیم فوتبال صبای قم خواهد بود.
«محمد احمدزاده» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: كادر فنی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی تمرینات فشرده ای را برای بازیكنان در نظر گرفته است و تلاش داریم با كسب آمادگی لازم در بازی مقابل تیم فوتبال صبا قم به میدان برویم.
وی گفت: بازیكنان تا پیش از بازی مقابل صبا به شرایط مطلوب بدنی می رسند. تیم فوتبال ملوان بندر انزلی قطعا یك بازی زیبا مقابل حریف انجام خواهد داد و با كسب سه امتیاز حساس از زمین خارج می شود.
احمدزاده تصریح كرد: مطابق قولی كه به هواداران داده بودیم بازی آخرمان مقابل سیاه جامگان، یك بازی تشریفاتی و تنها برای زیارت امام هشتم (ع) خواهد بود.
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با تاكید بر حضور پر قدرت هواداران تیمش در بازی مقابل تیم صبا گفت: با كسب سه امتیاز این بازی حساس، خواسته هواداران را تامین می كنیم.
6030/7471**1545

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خوشحالی مردم انزلی از ماندن ملوان در لیگ برتر