سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نماینده مجلس: ریزگردهای نمکی موجب خشکی باغ های شبستر می شود


علی علیلو روز چهارشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان در شهرستان شبستر، اظهار کرد: بادهای موسمی و فصلی از جنوب به شمال و شمال شرق موجب تحرک ریزگردهای نامحسوس نمکی به طرف شهرستان شبستر می شود و این روند بخش کشاورزی را به شدت تهدید و خشکی باغ ها در حال وسعت گرفتن است.
وی همچنین بر توزیع عادلانه بودجه احیا دریاچه ارومیه نسبت به سطح آسیب ها در شهرستان های مجاور دریاچه ارومیه تاکید کرد و افزود: اولویت بندی در پیشگیری از آسیب ها و اجرای طرح احیا دریاچه مورد توجه باشد.
علیلو گفت: مشکل آب شرب شهرستان شبستر نیز با افزایش سهمیه این شهرستان از زرینه رود تا حدودی رفع شده است.
نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی همچنین از روحیه بسیجی، کار، تلاش و پی گیری استاندار آذربایجان شرقی و مدیران استان تقدیر کرد و گفت: بیشتر مدیران با اشراف به کار امور را پی گیری می کنند.
علیلو رفع مشکل کارخانه نساجی خامنه و رخش خودرو دیزل این منطقه را خواستار شد.
استاندار آذربایجان شرقی در سفری یک روزه به شهرستان شبستر ضمن شرکت در شورای اداری استان در محل فرمانداری این شهرستان از شهر خامنه ، شهرداری این شهر و کارخانه شیرین عسل بازدید کرد.
شهرستان شبستر در غرب تبریز واقع است.
3093/6183/1772

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دفاع خانم نماینده مجلس از سینمای مسعود ده نمکی