سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



افزایش شدید تدابیر امنیتی در آستانه برگزاری ماراتن پاریس با شرکت ۵۰ هزار دونده


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس ، قرار است مسابقات دو ماراتن پاریس فردا (یکشنبه) در میان تدابیر شدید امنیتی برگزار شود.

ماه نوامبر سال 2015 بود که حمله تروریستی در پاریس به مرگ 130 نفر در پایتخت فرانسه منجرشد.

به نوشه روزنامه «دیلی تگراف» مقام‌های فرانسوی با توجه به بمبگذاری سال 2013 در مسابقه دو ماراتن شهر بوستون در آمریکا اینک تصمیم دارند از وقوع اقدام خشونت آمیز دیگری در پاریس جلوگیری نمایند.

بر اساس این گزارش، قرار است بیش از 50 هزار دونده در این رقابت که به مسافت بیش از 25 کیلومتر در سرتاسر پاریس برگزار می‌شود، شرکت جویند. این رقابت از خیابان معروف شانزالیزه آغاز و نزدیکی بنای معرف طاق پیروزی در میدان شارل‌دوگل خاتمه می‌یابد. پیش بینی می‌شود ده‌‌هاهزار تماشاگر نیز در خیابان‌ها ناظر این دور از مسابقات باشند.

«ادوارد کاسیگنول» مدیر برگزاری دو ماراتن پاریس نیز موضوع امنیتی را دغدغه اصلی خواند و گفت: «نشست‌های منظمی را با پلیس و مقامات مسئول در پاریس در هفته‌های اخیر برگزار کردیم و می‌توانیم بگوییم که تدابیر امنیتی به طور قابل توجهی افزایش یافته است.»

انتهای پیام/ق


ویدیو مرتبط :
افزایش تدابیر امنیتی در پاریس