فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آغاز به کار ستادهای برگزاری کنگره‌های تخصصی شهدای هنرمند


به گزارش رخبرگزاری فارس،وی با اعلام این خبر افزود: موضوع شهدای هنرمند به دلیل اهمیت و جایگاهشان و شآن معنوی و هنری این عزیزان فضایی را می‌طلبید که تمامی مراکز و سازمان‌های فرهنگی و هنری کشور و تهران پای کار بیایند و با این جریان همراه شوند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تدبیر ریاست سازمان بسیج مستضعفین و همدلی و دغدغه عزیزان خوشبختانه مراکز و سازمان‌های مختلف در این رویداد ارزشی شریک و همراه شدند و با سعه صدر و اهتمام مضاعف برای برگزاری باشکوه و اثرگذار این کنگره وارد شدند و شایسته می‌دانم از آقایان دکترصلاحی، مومنی شریف، دکتر عاطفی، دکتر قنادیان، دکتر منتظری، رجبی معمار و دبیران کنگره‌های تخصصی تشکر نمایم.

خزاعی با بیان اینکه هر جا نام و نیت شهدا به میان آید دلسوزان و خدمتگزاران مخلص حوزه فرهنگ و هنر دریغ نمی‌ورزند خاطر نشان ساخت: برغم زمان محدود پیش رو امیدورایم با اهتمام همه عزیزان و توجه و عنایت خود شهدا شاهد شکل‌گیری کنگر‌ه‌یی خوب با دستاوردهای ماندگار باشیم.

وی ادامه داد: 12کنگره تخصصی در راستای کنگره سراسری 2000 شهید هنرمند طراحی و برنامه‌ریزی شده که تاکنون هفت کنگره تخصصی در مقیاس‌های استانی برگزار شده و پنج کنگره دیگر از 23 دی تا 30 دی‌ماه در تهران برگزار می‌شود.

دبیرکنگره سراسری 2000 شهید هنرمند با یادآوری برگزاری هفت کنگره تخصصی استانی شامل: کنگره عکس در استان یزد، کنگره تئاتر در استان اردبیل، کنگره فیلم در استان تهران، کنگره موسیقی در استان بوشهر، کنگره خوشنویسی در استان البرز، کنگره شعر و ادب در استان خراسان رضوی و کنگره تجسمی در استان کرمان برگزار شده عنوان کرد: اطمینان داریم با توجه به توان، تجربه و تعهد روسای شوراهای سیاست‌گذاری و دبیران تخصصی که هریک از چهره‌های شناخته شده حوزه‌های مختلف هنری هستند همچون آقایان: قزوه، حجت‌الاسلام رستگاران، رجبی معمار، پاشایی و عبدالحسینی اتفاقی جدی با غنای محتوایی و معنویتی معطر به رایحه شهدا در جامعه فرهنگی کشور رقم می‌خورد.

وی افزود:به نوعی با برگزاری این کنگره‌ها می‌توان شهدا را بیشتر شناخت و نیز این گونه حرکت­ها در گستره فرهنگی و اجتماعی جامعه، اهمیت و نقش تاثیرگذاری دارد.

محمد خزاعی اظهار داشت: رسالت امروز هنرمندان جوان و متعهد انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های آینده این نظام است و این روحیه و فرهنگ پایداری باید با ابزار هنر به نسل جدید منتقل شود.

کنگره سراسری 2000 شهید هنرمند در پنج رشته هنری شامل: سینما، تئاتر، هنرهای تجسمی، موسیقی و شعر و ادبیات اواخر دی‌ماه سال‌جاری توسط سازمان بسیج مستضعفین، سازمان بسیج هنرمندان با مشارکت و تعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حوزه هنری، خانه هنرمندان ایران، مرکز بسیج سازمان صدا و سیما و بنیاد فرهنگی روایت به دبیری محمد خزاعی در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/YWDE8V


ویدیو مرتبط :
کلیپ عوامل برگزاری کنگره ملی تخصصی علوم ورزشی نیاز نسل فردا