ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کاظمی: موافق نظر امام جمعه مشهد درباره تغییر نام سیاه جامگان هستم


فرهاد کاظمی روز پنج شنبه درکنفرانس خبری قبل از بازی با تراکتورسازی تبریز، اظهارکرد: طبق اسناد تاریخی ابومسلم یکی از مخالفان شیعه بوده است که اقدام برای تغییر نام تیم های مشهدی می تواند مورد بررسی قرار بگیرد و من با نظر امام جمعه محترم مشهد کاملا ' موافق هستم.
آیت الله احمد علم الهدی در جمع مدیران ورزشی خراسان با انتقاد از نام تیم های مشهدی ، اظهارکرده و گفته است : متاسفانه یکی از باشگاه های سابقه دار این شهر به نام یکی از دشمنان سرسخت امام رضا(ع) نامگذاری شده، ابومسلم یک انسان جانی، بی باک و بی بند و بار بود که مایه ننگ اسلام است، آن وقت این باشگاه قدیمی به عنوان سرسخت ترین دشمن امام رضا(ع) نامگذاری شده است.
وی گفته بود: اما نکته دیگر این است که حالا یک تیم دیگر درست کردند و اسمش را گذاشتند سیاه جامگان که این نام لشکر ابومسلم بود که لازم است دوستان اگر این موضوع را قبول دارند این اسامی را تغییر دهند.
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد درادامه این کنفرانس خبری با بیان اینکه فردا بازی بسیار سختی مقابل تراکتورسازی دارد، اظهارکرد: بسیار خوشحالیم که مقابل یک تیم پرقدرت، پرهوادار و مردمی تراکتور خواهیم ایستاد و تلاش داریم با ارایه یک بازی هجومی و تماشاگرپسند سکونشین های ورزشگاه تبریز را از مشاهده بازی زیبا راضی به خانه های خود بفرستیم.
کاظمی افرود: برای بازی فردا بازیکنانی همچون امید سینگ، رضا عنایتی، علیرضا نقی زاده و رضا شربتی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما جوانان خوبی را داریم که می توانند جایگزین های مناسبی برای آنها باشند.
وی ادامه داد: ما هنوز به وحدت تیمی و تاکتیکی نرسیده ایم و دلیل این امر جوان بودن تیم است اما می توانیم بازی های درگیرانه ارایه کرده و به امتیازهای لازم دست پیدا کنیم.
کاظمی با بیان اینکه سیاه جامگان هنوز به 10 درصد خواسته های فنی خود نرسیده است، اظهارکرد: اما با این حال بسیارامیدواریم به ادامه رقابت ها تا خود را به تدریج از ته جدول جدا کرده و از خطر سقوط رها شویم.
وی گفت: با توجه به داشته های خود من اطمینان دارم در دور برگشت لیگ برتر جزو شش تیم اول امتیازگیری خواهیم بود.
کاظمی درباره تعطیلات مداوم لیگ برتر، گفت: تیم ملی برای همه باید از ارجحیت برخوردار باشد اما این تعطیلات آسیب هایی نیز به همراه دارد که افت کیفی مسابقات از آن جمله می باشد که فردا همین نقطه ضعف را در بیشتر بازی ها مشاهده خواهیم کرد.
3038/ 1495

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
‫پرسپولیس 1 -1 سیاه جامگان مشهد‬‎