سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اکثر آمریکائی ها مخالف اعزام نیروی نظامی علیه داعش نیستند


به گزارش ایرنا،نظرسنجی شبکه NBC از مردم آمریکا نشان می دهد، 65 درصد مردم آمریکا موافق اعزام نیروی نظامی به منظور مقابله با داعش هستند، از این بین 58 درصد معتقدند، استفاده از ارتش در سطح وسیعتر نسبت به داعش بهترین راه مقابله با این گروه تروریستی است.
این نظرسنجی درپی سلسله حملات تروریستی داعش در پاریس که در پی آن 129 تن کشته و 350 تن دیگر زخمی شدند، از مردم آمریکا گرفته شده است .
در این نظرسنجی 33 درصد مردم آمریکا میزان موافقت خود نسبت به اعزام نیروی نظامی بیشتر علیه داعش را به شدت موافق و 32 درصد دیگر تا حدودی موافق ابراز داشته اند، 31 درصد نیز مخالف اعزام نیروی نظامی بیشتر به سوریه و عراق بوده اند.
این در حالیست که نظرسنجی گالوپ تنها 6 روز پیش از سلسله حملات تروریستی پاریس، نشان میداد 53 درصد مردم آمریکا مخالف و 43 درصد موافق اعزام نیروهای نظامی بیشتر جهت مبارزه با داعش بوده اند .
نظرسنجی NBC همچنین نشان می دهد حدود 80 درصد مردم آمریکا با کنترل بیشتر اماکن عمومی مثل استادیوم، سینما ها و مراکز خرید موافق هستند.
حدود 40 درصد مردم آمریکا نیز ابراز داشته اند در چند روز بعد از سلسله حملات تروریستی در پاریس حالت افسردگی پیدا کرده اند.
در این نظرسنجی تنها 45 درصد مردم آمریکا تلاش های دولت آمریکا برای کاهش تهدیدات گروه تروریستی داعش را موفقیت آمیزمی دانند که این میزان نسبت به بهار سال جاری 17 درصد کاهش داشته است.
در این نظرسنجی 54 درصد مردم اذعان داشته اند از اینکه خود یا یکی از بستگان نزدیک خود قربانی حملات تروریستی شوند ابراز نگرانی کرده اند.
اروپام.542**1566

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
داعش حرومزاده - اعزام نیروی کمکی از عراق به سوریه