ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



صحبت‌های کی‌روش در مورد رئیس آینده فدراسیون، زمین تمرینی و دو بازی آینده تیم ملی


صحبت‌های کی‌روش در مورد رئیس آینده فدراسیون، زمین تمرینی و دو بازی آینده تیم ملیایسنا/ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد فدراسیون فوتبال باید برای موفقیت تیم ملی فوتبال هر کاری انجام دهد.
کارلوس کی‌روش در جمع خبرنگاران درباره تمرین امروز تیم ملی و حضور جوانان در این تمرین گفت: همان طوری که اشاره کردید، امروز روز اول اردوی ما بود. امروز ما به بازیکنان جوان این فرصت را دادیم که آمادگی خود را نشان دهند و البته در آینده خواهیم دید که آن‌ها می‌توانند در تیم ملی باشند یا خیر.
او در پاسخ به این سوال که تمرین در سالن به دلیل خاصی بوده است نیز گفت: خیر. این جزئی از برنامه ما بود که در سالن تمرین کنیم.
کی‌روش همچنین درباره اینکه مهدی تاج گفته در صورت انتخاب به عنوان رییس فدراسیون فوتبال او را همچنان به عنوان سرمربی تیم ملی نگه خواهد داشت هم اظهار کرد: آقای تاج را مدت طولانی است که می‌شناسم. باید قدردان زحمات او باشیم. دستاوردهای او در سازمان لیگ و فوتبال ایران دستاوردهای بزرگ و شگرفتی بوده است. مطمئنا اگر ایشان بتوانند به عنوان به رییس فدراسیون انتخاب شوند، می‌توانند کمک زیادی به فوتبال ایران بکنند.
کی‌روش درباره زمین تمرین تیم ملی نیز گفت: در این باره صحبتی ندارم. در پنج سال گذشته به اندازه کافی درباره زمین و امکانات صحبت شده است.
او همچنین درباره اینکه اردوی تیم ملی در چه زمینی برگزار خواهد شد هم گفت: راجع به این مطلب صحبتی ندارم. در این مورد می‌توانید از افشین پیروانی اطلاعات لازم را کسب کنید.
سرمربی تیم ملی با مهم تلقی کردن با هند و عمان در مقدماتی جام جهانی 2016 اظهار کرد: این دو بازی از این نظر مهم است که وقتی می‌گوییم در مقدماتی جام جهانی بازی می‌کنیم، واژه جام جهانی به آن اهمیت می‌بخشد. پس باید به خوبی آماده این دیدارها شویم. برای من کسب 6 امتیاز بسیار مهم است چراکه تاثیر بسیاری در رنکینگ تیم‌ها برای قرعه‌کشی مرحله آینده جام جهانی دارد. آخرین بازی تیم ملی به آذرماه بازمی‌گردد و از آن پس هیچ اردویی را نداشتیم. علاقمند بودیم اردوهای گسترده‌ای داشته باشیم اما به دلیل حضور تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا این اتفاق نیفتاد.
کی‌روش درباره امکانات فعلی اردوی تیم ملی و اینکه آیا از این اردو راضی است یا نه گفت: مسئله مهم و حائز اهمیت این است که باید از لحاظ روحی و روانی آماده دیدار با عمان و هند شویم. بعد از این، زمان کافی برای تدارک امکانات کافی وجود دارد. فکر می‌کنم در آینده این اتفاق رخ بدهد. جام جهانی بسیار نزدیک است و باید در شهریورماه اولین بازی‌مان در مقدماتی جام جهانی را برگزار کنیم و فدراسیون باید هر کمکی را برای موفقیت تیم ملی انجام دهد.

دنیایی از خبرهای داغ ورزشی در کانال تلگرامی ورزش
telegram.me/canalevarzesh


منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
برنامه های آینده تیم ملی از زبان کی روش