گل‌محمدی: بازی فردا برای ما کلاس درس خواهد بود


سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اعلام کرد دیدار فردای این تیم با سپاهان برایشان کلاس درس است.

به گزارش ایسنا منطقه اصفهان، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان گفت: شهرآورد اصفهان بازی بزرگ هفته است. تیم سپاهان همیشه ما قابل احترام بوده و قرار گرفتن من مقابل مربی بزرگی مثل استیماچ در بازی فردا، مثل یک کلاس درس خواهد بود. فکر می‌کنم سپاهان در طی مدتی که استیماچ سرمربی‌گری تیم را به عهده داشته، صرف نظر از نتایجش پیشرفت خوبی نشان داده و این مربی می‌تواند در آینده به این تیم کمک زیادی کند.

وی در همین رابطه افزود: سپاهان مثل ذوب آهن به دنبال سه امتیاز بازی فردا است و به همین خاطر با انگیزه کامل مقابل ما ظاهر می‌شود و همین کار را برای ما سخت می‌کند. این تیم بازیکنانی دارد که می‌دانند چگونه از اشتباهات حریف استفاده کنند و اگر تیمی تمرکز کافی در خط دفاع نداشته باشد، می‌تواند از این طریق ضربه بخورد. شهرآورد اصفهان در طی دو سالی که من در این شهر بودم، همیشه جذاب بوده و تماشاگران که فردا برای دیدن این بازی به استادیوم می‌آیند ضرر نمی‌کنند و بازی جذابی را شاهد خواهند بود.

گل‌محمدی در رابطه با اکبر صادقیان و مصاحبه‌ای که در رابطه با تمایلش برای جدا شدن از تیم ذوب آهن انجام داده بود گفت: نه تنها صادقیان بلکه هر کس احساس کند ماندن در تیم ذوب آهن برایش سخت شده، می‌تواند از تیم جدا شود و ما هیچ بازیکنی را به زور نگه نمی‌داریم. صادقیان مشکلات خانوادگی داشت که با من درمیان گذاشت و من هم گفتم برای جدا شدن می‌تواند با باشگاه هماهنگ کند اما نمی‌دانم چرا این مصاحبه را انجام داد و می‌خواستم این موضوع رسانه‌ای نشود. امیدوارم در تیم بماند اما اگر توانست در جای دیگری بازی کند، برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

ادامه دارد...


ویدیو مرتبط :
و امرزو کلاس درس ما..چی کلاس درس؟؟؟خخخ نبینی از دس رفته