محمدپور: می‌خواهم در بوکس تاریخ ساز شوم


به گزارش مشرق، سجاد محمدپور در مورد حضور در سومین مرحله مسابقات لیگ بوکس حرفه‌ای جهان، گفت: از لحاظ شرایط فنی در اوج آمادگی به سر می‌برم و قرار است دوم بهمن ماه در سومین مرحله مسابقات لیگ حرفه‌ای جهان به مصاف حریف فرانسوی خود بروم. پیش از این با نماینده الجزایر که قهرمان جهان است مبارزه کردم و او را شکست دادم، اما در دومین دیدار خود که با نماینده بلغارستان مبارزه کردم شکست خوردم. البته داوران در آن دیدار کاملا به سود نماینده میزبان رای می‌دادند. در پایان نیز نتیجه مبارزات 79 بر 77 به سود نماینده میزبان به پایان رسید.

وی در ادامه افزود: قرار است دوم بهمن‌ماه با نماینده فرانسه مبارزه کنم. این رویداد برایم خیلی مهم است و اگر بتوانم حریف فرانسوی را شکست دهم دو رویداد دیگر پیش رو دارم که با کسب موفقیت در آن دو رویداد سهمیه حضور در المپیک برزیل را کسب خواهم کرد.

محمدپور در ادامه خاطرنشان کرد: خوشحالم از اینکه به عنوان جوانترین نماینده تاریخ بوکس ایران در چنین رویدادهایی حضور پیدا می‌کنم و حالا با سن کمی که دارم انگیزه زیادی برای حضور در المپیک برزیل را دارم. به هر حال می‌خواهم رکوردشکنی کنم و به عنوان جوانترین ورزشکار در المپیک حضور پیدا کنم و امیدوارم که بتوانم تاریخ ساز شوم.

وی در پایان صحبت های خود گفت: خوشبختانه مسئولان فدراسیون برنامه ریزی که انجام دادند قرار است روز یکشنبه راهی کشور آذربایجان شویم و در اردوی مشترک شرکت کنیم البته به احتمال فراوان بنده به همراه اکبر احدی سرمربی تیم ملی و امین قاسمی‌پور زودتر از دیگر نفرات به کشور بازگردیم تا بلافاصله راهی مسابقات APB شویم.


ویدیو مرتبط :
می خواهم دیده شوم!