علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



مرحله استانی جشنواره جابربن حیان در چهارمحال وبختیاری آغازشد


به گزارش ایرنا، معاون آموزش ابتدایی اداره كل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری گفت: این جشنواره در سه محور پروژه های دانش آموزی آزمایش، نمایش علمی وتحقیق دانش آموزی برگزار شد.
فرج الله اعرابی روز سه شنبه در آیین افتتاح مرحله استانی جشنواره جابربن حیان افزود: آثار دانش آموزان سطوح چهارم ،پنجم ششم ابتدایی استان در راستای برگزاری این جشنواره جمع آوری شده است.
به گفته وی، درسال تحصیلی جاری بیش از 30درصد مدارس ابتدایی استان در این جشنواره شركت داشتند.
وی با بیان اینكه جشنواره علمی جابربن حیان مانند سایر جشنواره های علمی در سطوح مختلف آموزشگاهی، منطقه ای، استانی وكشوری برگزارمی شود، اظهار داشت: در مرحله آموزشگاهی 180مدرسه در قالب دوهزار و 184پروژه ارائه شد.
اعرابی افزود: از این تعداد طرح و پروژه ارائه شده یكهزار و 528طرح به مرحله شهرستانی و 150 طرح به مرحله استانی راه یافتند.
وی، شناسایی استعداد دانش آموزان، افزایش روحیه مشاركت پذیری و خودباوری دانش آموزان از جمله اهداف برگزاری این جشنواره در استان است.
به گزارش ایرنا ،امسال بیش از 168هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در مدارس استان مشغول تحصیل بودند.
هم اكنون حدود 12هزاردانش آموز درمدارس ابتدایی استان چهارمحال وبختیاری مشغول تحصیل هستند.
7360/2097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جشنواره جابربن حیان