سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان: موظفیم از آرای مردم صیانت کنیم


به گزارش ایرنا، کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان روز پنجشنبه به نقل از سید رضا عقدایی اضافه کرد: انتخابات پیش رو از ابعاد بین المللی و داخلی از اهمیت بالایی برخوردار است و عوامل اجرایی انتخابات باید برای فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم تلاش کنند.
وی که در هشتمین جلسه ستاد انتخابات استان اصفهان سخن می گفت بر ضرورت آمادگی هرچه بیشتر عوامل اجرایی انتخابات تاکید کرد و افزود: باتوجه به برگزاری انتخابات الکترونیک در کلانشهر اصفهان ، آموزش عوامل اجرایی انتخابات باید مورد توجه جدی قرار گیرد تا در روز برگزاری انتخابات مشکلی بوجود نیاید.
رئیس ستاد انتخابات استان با تاکید بر ایجاد بسترسازی و انجام اقدامات لازم در خصوص ارتباط ویدئو کنفرانس با شهرستان های استان، گفت: کمیته ذیربط باید آمادگی کامل برای برقراری ارتباط ویدئو کنفرانس با شهرستان های استان بویژه فرمانداری ها داشته باشد.
در این جلسه که با حضور هیات نظارت شورای نگهبان برگزار شد، دبیر ستاد انتخابات استان گزارشی از فعالیت های انجام شده ارائه کرد و فرماندار شهرستان اصفهان نیز آخرین اقدامات انجام شده برای برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه این شهرستان را تشریح کرد.
استان اصفهان با 107 هزار کیلومتر مربع مساحت دارای چهار میلیون و 866 هزار و 344 نفر جمعیت است که از این تعداد 84.77 درصد شهری و 15.23 درصد روستایی می باشند.
استان اصفهان دارای 24 شهرستان، 50 بخش و 106 شهر و 1349روستاست.
انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در 15 حوزه انتخابی اصلی و 35 حوزه انتخابی فرعی برگزار خواهد شد.
تعداد نمایندگان منتخب استان اصفهان 20 نفر به احتساب یک نفر اقلیت مذهبی ارامنه جنوب است و تعداد نمایندگان این استان در مجلس خبرگان رهبری پنج نفر می باشند.
مرحله نخست دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۷ اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
2093

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آخرین خبرها از ستاد انتخابات استان تهران