سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی: ایران به دشمنی با اسرائیل ادامه می دهد


رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی: ایران به دشمنی با اسرائیل ادامه می دهدمیزان/ " گادی آیزنکوت" رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره با اجرایی شدن برجام گفت: ایران همچنان به دشمنی با اسرائیل ادامه می دهد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که توافق هسته ای میان ایران و غرب تحولی مهم و راهبردی در منطقه به شمار می رود اما با این حال، ایران به جنگ با اسرائیل از طریق سوریه، لبنان، حماس و عرب های ساکن فلسطین اشغالی 1948 ادامه خواهد داد.

گادی آیزنکوت در همایشی که کانون مطالعات امنیت قومی برگزار کرده بود، به بررسی خطرات و تهدیدات پیش روی "اسرائیل" پرداخت و تاکید کرد که توافق هسته ای غرب با ایران مهم ترین و تاثیرگذارترین رخداد در منطقه است.

آیزنکوت اظهار داشت که توافق هسته ای با ایران تاثیر زیادی هم بر ارتش رژیم صهیونیستی خواهد داشت، زیرا این توافق منجر به تغییرات گسترده در استراتژی های کشورهای منطقه خواهد شد. وی گفت که از زمان امضای توافق هسته ای بین ایران و غرب تا زمان لغو تمامی تحریم های اعمال شده بر این کشور برخی کشورهای منطقه ضعیف تر و برخی قوی تر می شوند و مهم ترین مساله مطرح شده در مورد خاورمیانه این است که دوره توازن و معادلات قدیمی به انتها رسیده و طی سال های آینده معادلات جدیدی حاکم خواهد شد.

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی عنوان کرد که به رغم امضای توافق هسته ای، ایران همچنان در تلاش برای تقویت جایگاه منطقه ای خود در تمامی عرصه ها خواهد بود و به دشمنی با اسرائیل ادامه می دهد.

گادی آیزنکوت پیش بینی کرد که ایران نه به طور مستقیم بلکه غیر مستقیم و از طریق برخی همپیمانان خود همچنان به جنگ با اسرائیل ادامه دهد. وی عنوان کرد که ایران تاثیر بسزایی بر فلسطینیان ساکن نوار غزه و ساکنان فلسطین اشغالی 1948 دارد.

آیزنکوت بزرگ ترین تهدید برای اسرائیل را حزب الله لبنان دانست و گفت که این جنبش از سلاح های پیشرفته و مهمی برخوردار است و مهارت زیادی هم در جنگ دارد و از تجربه ارتش روسیه نیز برای بهبود توان مبارزاتی خود استفاده کرده است و تحت حمایت مستقیم ایران نیز قرار دارد.

وی در پایان اشاره کرد که ایران از صنعت نظامی بسیار پیشرفته ای برخوردار است و در صورت لغو تحریم ها، کمک های مالی بیشتری به حزب الله لبنان برای جنگ با اسرائیل خواهد کرد و از طرفی هم، درصدد حمایت مالی بیشتر از ایران و ورود سلاح و تجهیزات جنگی به باریکه غزه برخواهد آمد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
حمله موشکی به هواپیمای رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا