ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



میرحسینی: قهرمانی گلساپوش در فوتبال ساحلی متعلق به میرشمسی است


سیدحسین میرحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص قهرمانی تیم مقاومت گلساپوش یزد در لیگ برتر فوتبال ساحلی اظهار داشت: باشگاه مقاومت گلساپوش یزد هشت سال است که در لیگ برتر حضور دارد و ما از سال سوم برنامه‌ای پنج ساله‌ای را برای خودمان تدوین کردیم. هدف‌مان هم قهرمانی در لیگ برتر بود، چون این توانایی را در تیم‌مان دیده بودیم. خوشبختانه پس از پنج سال و کسب مقام‌های چهارم، سوم و دوم (دو بار) امسال قهرمان شدیم و این برای ما خوشحال‌کننده بود که توانستیم به هدفی که تعیین کرده بودیم، برسیم.

وی افزود: فرق ما با سایر باشگاه‌ها این بود که همه بازیکنان ما یزدی بودند و بالای 90 درصد بازیکنان را در آکادمی باشگاه خودمان پرورش داده بودیم. اکنون هم بازیکنانی نظیر مختاری، بهزادپور و ناظم را در تیم ملی داریم و چند بازیکن دیگرمان هم در اردوی تیم ملی «ب» حضور دارند.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد در خصوص نایب قهرمانی تیمش در دوره‌های قبلی خاطرنشان کرد: در دوره‌های قبل مسابقات در دو گروه برگزار می‌شد و همیشه فینال داشتیم. ما در هر دو دوره با پنالتی مقابل تیم بوشهر شکست می‌خوردیم و دوم می‌شدیم، اما امسال بازی‌ها در یک گروه برگزار شد که یک هفته مانده به پایان مسابقات قهرمان شدیم.

میرحسینی که پس از حضور محمدحسین میرشمسی در تیم ملی هدایت گلساپوش را بر عهده گرفت در پاسخ به این سؤال که سرمربی فعلی تیم ملی چقدر در این قهرمانی نقش داشته است، گفت: نقش داشتن میرشمسی در این قهرمانی طبیعی است. میرشمسی از سال اول تأسیس گلساپوش در این تیم حضور داشت پنج شش بازی مانده به پایان لیگ از جمع ما جدا شد، اما قطعاً این قهرمانی متعلق به میرشمسی است. ضمن اینکه فدراسیون فوتبال برای این فصل مشکلی برای حضور او روی نیمکت گلساپوش نداشت، اما میرشمسی خودش خواست که فقط با تیم ملی باشد، هرچند ما با او همفکری داشتیم.

وی درباره برنامه‌های آتی مقاومت گلساپوش بدون حضور میرشمسی و در سال‌های آینده لیگ فوتبال ساحلی، اظهار داشت: ما برنامه‌های آینده را آماده کرده و به باشگاه داده‌ایم. حداقل یک سال دیگر باید بدون میرشمسی به کارمان ادامه بدهیم و اکنون نیز منتظر هستیم، برنامه‌های فصل آینده توسط مدیریت باشگاه تصویب شود.

تیم مقاومت گلساپوش یزد یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی با نتیجه 3بر یک تیم پارس جنوبی بوشهر را شکست داد و قهرمان شد و در دیدار هفته پایانی نیز باید به مصاف خزر رودسر برود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
حواشی قهرمانی گلساپوش یزد در لیگ فوتبال ساحلی کشور