ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



خطیبی: برای لیگ برتری کردن ماشین‌سازی آمدم


به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، رسول خطیبی ظهر امروز در مراسم معارفه خود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نادر دست‌نشان یکی از مربیان خوب فوتبال ایران است و برای تیم ماشین‌سازی تلاش‌های زیادی کرده و باید از او تشکر کنم.

وی افزود: او در نیم‌فصل نخست کنار بازیکنان بوده و کنار ما هم خواهد بود و اگر تیم ماشین‌سازی به لیگ برتر صعود کند او هم در این مهم نقش داشته است. همچنین باید از هیئت‌مدیره باشگاه ماشین‌سازی هم تشکر کنم که دو روز پیش در مورد پیوستن به ماشین‌سازی با من صحبت کردند و روز گذشته قرارداد را امضا کردیم.

سرمربی جدید تیم ماشین‌سازی با ابراز خرسندی از پیوستن به این تیم خاطرنشان کرد: ماشین‌سازی قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان است و مربی‌گری را من در این تیم آغاز کردم و خیلی خوشحالم که امروز بار دیگر به این باشگاه بازگشتم.

خطیبی گفت: باشگاه ماشین‌سازی بزرگان زیادی به خود دیده است و آن‌ها باعث شدند این تیم تا امروز زنده بماند و باید از آن‌ها تشکر کرد.

وی گفت: بازیکنان تیم اگر به حرف‌هایم گوش دهند و انگیزه بالایی داشته باشند و قدر این امکانات خوب را بدانند می‌توانیم به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کنیم.

خطیبی افزود: دوست دارم ماشین‌سازی به لیگ برتر بیاید و سال آینده اگر هم من را از این تیم کنار بگذارند ایرادی ندارد و من فقط برای لیگ برتری شدن ماشین‌سازی تلاش می‌کنم و هر بازیکنی هم برای رسیدن به این مهم تلاش نکند با او برخورد می‌کنم.

وی تأکید کرد: بااینکه مدت‌زمان قرارداد من یک و نیم ساله اعلام‌شده ولی من فقط تا پایان سال در ماشین‌سازی می‌مانم. بااین‌وجود مدیرعامل باشگاه گفت که اگر تیم به لیگ برتر صعود کند باید مربی‌گری در این تیم را ادامه دهم.

خطیبی با اشاره به اینکه احتمال مربی‌گری‌اش در خارج از کشور زیاد است، تصریح کرد: شاید سال آینده برای مربی‌گری در خارج از ایران باشم ولی بااین‌وجود آرزو دارم که ماشین‌سازی را لیگ برتری کنم تا هواداران این تیم ناراحتی خود را از دوری این تیم از لیگ برتر فراموش کنند.

سرمربی جدید تیم ماشین‌سازی ادامه داد: من همچنین آرزو دارم یکی از تیم‌های آذربایجان در آسیا قهرمان شوند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
شوت لیگ برتری