سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



وقتی متخلف ارتقای شغلی پیدا می کند


در ادامه این مطلب آمده است : پرونده های عدیده ای مانند اختلاس سه هزار میلیاردی، دکل های گم شده و آهن پاره ، بابک زنجانی و تخلفات فراوان سعید مرتضوی در تامین اجتماعی. متهمانی که به راحتی در دادگاه نقش شاکی را بازی کرده و از جمهوری اسلامی طلبکار هم می شوند.
آقای زنجانی با صحبتهای خود سیستم قضایی و امنیتی را به سخره می گیرد و آقای مرتضوی دردادگاه همچنان تصور میکند قاضی است، با محافظِ مسلح وارد دادگاه می شود و به جای اینکه دادگاه وقت دادرسی تعیین کند ایشان برای دادگاه تعیین وقت میکند. او چه فرقی با سایر متهمان دارد؟ مگر نه این است که در پیشگاه قانون همه با هم برابرند؟ نکند خدای نکرده سابقه قاضی ودادستان بودنش در برخورد قوه ی قضاییه با او تاثیر گذاشته؟ داستان اختلاف مرد مسیحی و حضرت امیرالمومنین(ع) بر سر زره، در زمان خلافت ایشان و حضورشان در محکمه را به خاطر آورید و با این رفتارها مقایسه کنید؟
سخنگوی قوه قضاییه ممنوع الخروجی او را رسما اعلام میکند، اما در مورد لغو بی سر و صدای آن کمترین اطلاع رسانی انجام نمی شود. با ارسال پیام نایب الزیاره ای ایشان متوجه میشویم که خارج کشور بوده و دعاگوی ملت ایران به ویژه بیمه شدگان است!
آیا ممنوع الخروجی ایشان لغو شده ! یا مسایل دیگری در بین است ؟
آقایان مسوول! آقای خاوری هم قبل از خروج از کشور، محاسن داشت، چفیه برگردن می انداخت و در راهپیمایی ها شرکت میکرد و ارزشی می نمود.همین ظاهرپسندی ها موجب هدر رفتن هزاران میلیارد از سرمایه های کشور شد. بنده به عنوان مسوول پرونده شستا در تحقیق و تفحص تامین اجتماعی، به شدّت به این رویه اعتراض دارم. حجم فساد در این پرونده به قدری گسترده است( که در تین مجله برخی شو خودشون جاپ کردند) که پس از دوسال هیچ تناسبی دربرخورد قوه ی قضاییه با ایشان نمیبینم. همین جا از مسوولین رده بالای قوه قضاییه میخواهم با توجه به فساد گسترده و قانون گریزی های این شخص، عملکرد ایشان در مناصب قبلی را بازبینی نمایند.
ایشان رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بوده . ایشان در این مملکت متاسفانه قاضی بوده! شایسته است قوه قضاییه احکامی را که ایشان در زمان قضاوت خود صادر کرده اند، مانند توقیف فله ای بیش از یکصد و بیست نشریه و بیکار شدن عده ی زیادی از روزنامه نگاران را، مورد بررسی مجدد قرار دهد تا خدای نکرده حقی زایل نشده باشد.
متاسفانه امروزه ، عده ای فرصت طلب در هر دو جناح کشور در پس نقاب اصولگرایی و اصلاح طلبی مخفی شده ، اقدامات ما علیه فساد سیاسی و اقتصادی را، اقدامی علیه جناح منسوب به خود القا می کنند تا از حمایت سیاسیون برخوردار شوند . اما تشت رسواییشان که از بام بر زمین افتد، چوب حراجی است بر آبرو و اعتبار جناح و بلکه نظام ، که جز بدبینی و بی اعتمادی بخصوص برای نسل جوان! برآیندی ندارد.
مقام معظم رهبری فرمودند : مبارزه با فساد یک جهاد همه جانبه است این جهاد عظیم را با اغراض سیاسی آلوده نکنید .
رییس جمهور سابق، شخصی را که متهم به فساد است به سمت ریاست ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی و مجلس هم او را به ریاست دیوان محاسبات می گمارد، کمی بعد هم فساد ایشان اثبات و محکوم می شود. چه کسی پاسخگوی این پارادوکس تلخ است؟
این هزینه برای نظام نیست؟! چرا نباید دادگاهی تشکیل شود و آقای احمدی نژاد پاسخگوی این گونه انتصابات و قانون گریزی های عدیده اش باشد؟
چرا هرکس حق امضایی دارد، فکر می کند که حق دارد هر امضایی بکند؟
وقتی در جامعه ای کجرویهایی مانند فساد متولد شود، با عدم نظارت و کنترل، این بیماری مانند سرطان توسعه می یابد، قبح آن برای مردم ریخته می شود. پس از مدتی این کجروی ها در جامعه به هنجار تبدیل می شود.
اینگونه می شود که روابط عمومی زیر مجموعه ی آقای ترکان، سکه هایی به عنوان زیرمیزی برای تهیه کننده ی صدا و سیما میفرستد، و درپاسخ اعتراض من می گوید: اشتباه من این بود که سکه ها کم بود. اگر بیشتر می فرستادم این مشکل پیش نمی آمد.
به دنبال این آبروریزی ، مردم منتظر برخورد با این فساد هستند ، اما نامبرده صوری برکنار و بلافاصله به عنوان 'مسوول دفتر دبی سازمان منطقه آزاد اروند' حکم جدید میگیرد و به منطقه محروم دبی تبعید می شود !
این همان کجروی هایی است که در حال تبدیل به هنجار است. عدم برنامه ریزی و نظارت صحیح و اقداماتی مانند تعطیل کردن سازمان برنامه و بودجه توسط دولت قبل، زمینه ساز گسترش فساد سیاسی و اقتصادی است چرا که در عدم وجود برنامه شفاف است که ابزار نظارت کم اثر می شود.
متاسفانه در این دوره هم آقای ترکان در برابر ورود دیوان محاسبات به مناطق آزاد بیش از دوسال مقاومت کرد و اجازه ورود نداد ، متاسفانه خود نظارتی هم که ندارند.
جناب آقای ترکان سربسته می گویم، اعطای وام های کلان با بهره دو درصد و ماشین های گرانقیمت به بعضی مسولین ذی نفوذ در آبادان ، خرمشهر و اهواز ، توسط سازمان منطقه آزاد اروند چه توجیهی دارد؟ شما نهاد های نظارتی دیگر را هم - که فعلا از آنها نام نمی برم- آلوده کرده اید. شما که به جای برخورد با 'سکه های کثیفِ' زیر مجموعه تان ، متخلف را ارتقای شغلی میدهید! چرا دم از مبارزه با 'پول های کثیف' میزنید ؟
به اعتقاد من ، یکی از مهمترین دلایل عقب ماندگی مناطق محرومی مانند آبادان و خرمشهر و چابهار ، همین فساد سیاسی و اقتصادی است. اگر نبود قرارگرفتن اشخاص فاسد و ناکارآمد در مناصب مهم کشور، شاید امسال 9000 دانش آموز آبادانی به دلیل فقر در آستانه ی ترک تحصیل نبودند !
بنده به رغم تمام انتقاداتی که در حوزه ی انتخابیه ام به جهت مبارزه با فساد های کلان مواجهم ، یگانه راه خروج از محرومیت را مبارزه با فساد از همان سرچشمه های اصلی می دانم. اعتقاد دارم سیستم های فاسد با مشغول کردن نمایندگان مردم به امور خردِ منطقه ای، بر فساد و محرومیت بیشتر این مناطق می افزایند.
سوگند به جان خودم، در مبارزه با آنان که در گمراهی و فساد غوطه ورند، یک لحظه مدارا و سستی نمی کنم. پس ای بندگان خدا! از خدا بترسید، و از خدا، به سوی خدا فرار کنید، و وظایف و مقرراتی که برای شما تعیین کرده بپا دارید، اگر چنین باشید، علی ضامن پیروزی شما در آینده می باشد گرچه هم اکنون به دست نیاورید. ( نهج البلاغه – خطبه 24). والسلام
منبع : سایت خبری تحلیلی الف
اول*

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دانلود رایگان مقالات انگلیسی ترجمه شده استرس شغلی و فرسودگی شغلی