سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حضرات آیات سروش محلاتی و مرتضوی و قادری داوطلب نمایندگی خبرگان شدند


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : حضرات آیات محمد سروش محلاتی، سید ضیا مرتضوی و سید صادق قادری با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری، اعلام داوطلبی کردند.

در ششمین روز از نام‌نویسی داوطلبان نمایندگی خبرگان پنجم، آیت‌الله محمد سروش محلاتی از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.

محمد سروش محلاتی از شاگردان آیت‌الله سید علی محقق داماد، آیت الله حائری یزدی(ره) و آیات وحید خراسانی و شبیری زنجانی بوده و در جلسات درس فلسفه و عرفان آیات حسن‌زاده آملی، جوادی آملی و انصاری‌شیرازی شرکت داشته است. وی پژوهشگر فقه سیاسی است و به تدریس خارج فقه و اصول در حوزه علمیه مشغول است.

آیت الله سید ضیا مرتضوی نیز از اساتید برجسته حوزه علمیه و پژوهشگر مسائل دینی است که از حوزه انتخابیه یزد ثبت نام کرده است. مرتضوی بیش از هفت سال است که درس خارج فقه تدریس می‌کند. او سردبیری مجله پیام زن 1370-1386، سردبیری فصلنامه حکومت اسلامی 1378 – 1381، مسئولیت مرکز تحقیقات علمی دبیرخانه خبرگان 1377 – 1381، مدیریت پژوهشکده فقه و حقوق 1386 – 1390 را در کارنامه کار خود دارد و از سال 1390 تاکنون مدیریت دانشنامه امام خمینی(ره) را برعهده دارد.

آیت الله سیدصادق قادری هم که از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم است، از حوزه انتخابیه کرمان نام‌نویسی کرد.

*انا


ویدیو مرتبط :
اهدای نمایندگی NLP توسط دکتر معدلی به خانم سروش نیا