سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دستیار صوتی گوگل حالا با لحن و صدایی شبیه تر به انسان سخن می گوید


دستیار صوتی گوگل حالا با لحن و صدایی شبیه تر به انسان سخن می گوید

یک نقطه ضعف اساسی و مهم دستیار دیجیتالی گوگل موسوم به Google Now، در نحوه گفتار و صدای این محصول خلاصه می شود. در حالیکه ابزارهای مشابه همچون کورتانا تلاش کرده اند کلمات و جملات را با لحنی شبیه به انسان های عادی به زبان آورند ولی نمونه ی تولید شده توسط اهالی مانتین ویو هنوز هم گویشی کاملاً ربات گونه دارد که بعضاً به مذاق عده ای خوش نمی آید.

اما ظاهراً و بر حسب شواهد موجود قرار نیست اوضاع بر همین منوال باقی بماند، زیرا برخی از کاربرانِ تلفن های هوشمند اندرویدی به تازگی گزارش کرده اند هنگامی که قصد داشته اند از دستیار مورد بحث استفاده نمایند صدای همیشگی آن پاسخگوی شان نبوده و آوایی زنانه و انسانی تر جایگزینش گشته.

به نظر می رسد گوگل بی سر و صدا و بدون اینکه خبری منتشر کند دستیار صوتی خود را به روز رسانی کرده؛ البته شاید اگر گزینه آپدیت اتوماتیک موتور متن- به-گفتار این دستیار در تلفن هوشند تان فعال باشد شما هم در زمان حاضر بتوانید از این به روز رسانی بهره بگیرد. اگر هم فکر می کنید این گزینه فعال نیست می توانید مسیر Settings > Language and Input > Text-to-Speech را دنبال کرده و تنظیمات مربوطه را یکبار مرور نمایید. (در صورتیکه گزینه مذکور فعال است ولی هنوز صدای گوگل ناو قبلی را می شنوید احتمالاً به زودی دستگاه آپدیت خواهد شد)

نگته دیگر اینکه فعلاً‌ تنها صدای گوینده انگلیسی زبان آپدیت شده و سایر موارد شاید در آینده تغییر کنند؛ برای مشاهده دگرگونی ها می توانید دو ویدئویی که در انتهای مطلب آورده شده را نیز ببینید.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:google nowاخبار تکنولوژیدستیار صوتی گوگلگوگل

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
مقایسه دستیار صوتی گوگل با siri اپل