سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



در صورت تامین مالی، فاز نخست خط 7 خرداد95 به بهر ه برداری می‌رسد/پیشرفت صد در صدی ساخت تونل در فاز بهره برداری


به گزارش خبرگزاری فارس، خبرنگار شهرنوشت طی این بازدید مجری پروژه خط7 مترو، گزارشی از پیشرفت پروژه به شهردار تهران ارایه کرد.

اسکندری در توضیح بیشتر درباره این بازدید گفت: خط7 مترو شامل 27 کیلومتر مسیر و 23 ایستگاه است که از جنوب شرقی تهران از محدوده ورزشگاه تختی آغاز می شود و با عبور از بزرگراه امام علی (ع)، خیابان شهید محلاتی، میدان قیام، خیابان مولوی و میدان هلال احمر به سمت شمال ادامه مسیر می دهد و به گیشا، برج میلاد، میدان صنعت و میدان کتابی می رسد.

وی با بیان اینکه در این پروژه دو فاز تکمیلی و بهره برداری زمان بندی شده است، اظهارکرد: اکنون در فاز تکمیلی پروژه 80 درصد پیشرفت فیزیکی تونل  و 25 درصد  پیشرفت فیزیکی  ایستگاه را شاهد هستیم.

اسکندری تاکید کرد: فاز بهره برداری پروژه خط 7 مترو ، از ایستگاه بزرگراه بسیج تا میدان صنعت است که با  18 کیلومتر تونل سازی حدفاصل شهید محلاتی تا میدان صنعت با پیشرفت صد درصدی به اتمام رسیده است.

مدیر پروژه خط یک همچنین گفت: طبق برنامه ریزی ها قرار است که فاز نخست این خط با 8 ایستگاه خرداد ماه سال 95 به بهره برداری برسد که البته رسیدن به این هدف منوط به تامین اعتبارات مورد نیاز است.

به گفته مجری خط 7 این خط عمیق ترین خط متروی تهران است که با خطوط 1، 2، 3، 4 و 6 تقاطع دارد. ضمن این که ایستگاه‌های خط 7 مترو با عمق 40 تا 45 متر از سطح زمین تقریباً از زیر تمام خطوط مترو خواهد گذشت.

انتهای پیام/

http://fna.ir/GZCEI4


ویدیو مرتبط :
Iran made Tehran 7th Metro line, phase one بهره برداری از فاز نخست خط هفت متروی تهران ایران