سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ سارقان مسلح در سن پترزبورگ روسیه دو پلیس را کشتند


ایرنا/ یک خودروی پلیس در شهر سن پترزبورگ روسیه در حال انتقال دو کیف پول، هدف تیراندازی یک گروه از سارقان مسلح قرار گرفت که بر اثر آن دو مأمور کشته و یک پلیس دیگر به شدت زخمی شد.

این حادثه ظهر امروز (جمعه) در منطقه «کراسنوگواردیسکی» شهر سن پترزبورگ رخ داد و سرنشینان یک خودرو سواری پس از بستن راه، خودرو پلیس را هدف رگبار گلوله قرار دادند.
به گفته یک مقام اداره پلیس سن پترزبورگ، مهاجمان پیش از ترک محل، دو کیف دستی حاوی پول در خودروی پلیس را با خود بردند. این مقام امنیتی توضیح بیشتری درباره علت وجود این دو کیف دستی در خودروی پلیس ارایه نکرد.
یک مقام امنیتی سن پترزبورگ به خبرگزاری روسی اینترفاکس گفت: بر اثر تیراندازی مهاجمان مسلح، خودروی پلیس دچار آتش سوزی شد و بطور کامل سوخت.
وی افزود: پس از این حادثه، تحقیقات و جست وجو برای یافتن عاملان این حمله در سطح شهر سن پترزبورگ و مناطق حومه آن آغاز شده است.
در همین حال، رسانه ها به نقل از شاهدان عینی اعلام کرد: دو فرد مهاجم ملبس به لباس فرم نظامی به سوی خودروی پلیس تیراندازی کردند که بر اثر آن دو مأمور پلیس در دم جان سپردند و مأمور دیگر در جریان آتش سوزی به شدت زخمی شد.
شهر سن پترزبورگ در دوره پس از فروپاشی شوروی بارها صحنه خشونت و سرقت های مسلحانه و درگیری مأموران پلیس با تبهکاران بوده و به همین دلیل از این شهر پنج میلیونی با عنوان «باندیتسکی پترزبورگ» یعنی «پترزبورگ پر از تبهکار» نیز نام برده می شود.


ویدیو مرتبط :
سارقان مسلح پدر و پسر را کشتند