سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



دسر لیمویی زیبا


759070_428.png

برای تهیه این دسر زیبا و طلایی از ژله لیمو استفاده کنید این دسر بسیار لذیذ و خوشمزه است و می تواند اشتهای فرزندتان را برانگیزد همچنین در جشن تولد ها و میهمانی ها سفره شما را رنگین کند

 برای تهیه یک دسر زیبا و شگفت انگیز به مواد زیادی احتیاج ندارید، تنها یک بسته پودر ژله ی لیمو و آلوئه ورا و کمی شیر کافیست تا همه اهل خانه را با هنرتان به وجد بیاورید.

مواد اولیه:

پودر ژله آلوئه ورا 1 بسته پودر ژله لیمو 1 بسته شیر 1 پیمانه آب جوش 2یمانه آب سرد 1 پیمانه

طرز تهیه:

1: ژله ی لیمو رو با یک پیمانه آب جوش کامل حل کنید بطوریکه ذرات ژلاتین توش کامل حل بشن میتونید بزارید روی حرارت کتری تا حل بشن(بن ماری).بعد 1 پیمانه آب سرد اضافه کنید بریزید داخل لیوانهاتون با هر ضخامتی که دوست دارین و بزارید یخچال تا ببنده.

2: برای لایه دوم یه بسته ژله آلوئه ورا رو با 1 پیمانه آب جوش که کامل حل کردین بزارید از اون حرارت و گرما بیفته (اگه شیر رو یه ژله ی داغ اضافه کنید شیر میبره!)بعد یک پیمانه شیر که قبلا از یخچال بیرون آوردین با ژله مخلوط کنید و روی لایه ژله ی لیمو که بسته شده بریزید.

3: برای لایه ی دوم مثل لایه ی اول درست میکنیم.

4: برای لایه ی 4 مثل لایه ی دوم.

5: برای لایه اخر از ژله ی لیمو استفاده میکنین.

6: در آخر روشو با خامه ی فرم گرفته و لیمو تزیین کنید

نکته:

1- طی درست کردن لایه ها اگه از ژلتون موند و دیدید که بسته شده میتونید روی حرارت غیر مستقیم کتری بگذارید و هم بزنید تا دوباره آب بشه و روی لایه هاتون بریزید.

2- میتونید لایه ها رو کم یا زیاد کنید بستگی به خودتون داره.

3- اگه میخواهید رنگ ژله لیمو پررنگ تر بشه میتونید از رنگ خوراکی زرد رنگ یا از زعفران حل شده استفاده کنید که البته اگه از زعفران استفاده کنید طعم ژله رو عوض میکنه.


ویدیو مرتبط :
دسر کاکائویی زیبا