ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آس:رئال مادرید دنبال فروش خامس رودریگوئز نیست!


به گزارش خبرگزاری فارس، در پی انتشار اخباری مبنی بر این که ۶ تیم بزرگ قاره اروپا در تدارک جذب خامس رودریگوئز هستند،‌ امروز (جمعه) گزارش شد چنین موردی در برنامه‌های کهکشانی‌ها نیست.

روزنامه آس به همین منظور نوشت با وجودی که این ستاره بازی‌ساز در چند وقت گذشته زیاد به بازی گرفته نشده و دوره سختی را تجربه کرده  اما در برنامه فروش نیست.

این بازیکن تکنیکی بعد از درخشش در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در ازای ۸۰ میلیون یورو از تیم فرانسوی موناکو به مادرید آمد. اما در این مدت هیچگاه بازیکن ترکیب ثابت نبوده است.

آس همچنین متذکر شد فلورینتو پرز،‌رئیس باشگاه رئال به ستاره کلمبیایی و مدیر برنامه‌اش تصمیم خود را اعلام کرده است.

این در حالیست که گفته می‌شد منچسترسیتی، منچستریونایتد،‌آرسنال و چلسی از انگلیس،‌بایرن مونیخ از آلمان و یوونتوس از ایتالیا دنبال خرید این بازیکن بودند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی رئال مادرید و آس روم