«به خاطر آقای تراپت» منتشر شد


راحله پورآذر که به تازگی کتاب «به خاطر آقای تراپت» او راهی بازار شده است از تالیف و ترجمه مجموعه‌ای سه‌جلدی در حوزه حقوق شهروندی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، در آخرین روزهای سال 94 ترجمه کتاب «به خاطر آقای تراپت» نوشته راب بایا راهی بازار شده است.

در معرفی این کتاب عنوان شده است: نویسنده این اثر راب بایا سال‌ها معلم کلاس سوم و چهارم دبستان بوده است. او اکنون در مدرسه زیست‌شناسی درس می‌دهد و مربی کشتی است. «به خاطر آقای تراپت» اولین رمان او برای نوجوانان بود که به سرعت علاقه‌مندان زیادی در بین منتقدان و نوجوانان پیدا کرد و هفت جایزه از جمله جایزه‌ کتاب سال ماساچوست را برایش به ارمغان آورد.

در خلاصه داستان کتاب هم آمده است: «سال پنجم برای هفت دانش‌آموز مدرسه‌ اسنوهیل سال آسانی نیست. جسیکا دختری تازه‌وارد و حساس است که به سختی با دیگران ارتباط برقرار می‌کند. آلکسیا دختر قلدری است که در یک لحظه از دوست به دشمن تبدیل می‌شود. پیتر دردساز کلاس‌، لوک باهوش‌، دانیال خجالتی و بی‌اعتماد به نفس است و جفری متنفر از مدرسه. آنا هم به خاطر شرایطی که دارد خیلی تنهاست.

اما آقای تراپت با همه‌ معلم‌های قبلی فرق دارد. او می‌داند با هر کدامشان چطور رفتار کند تا این که در یک روز برفی اتفاقی می‌افتد که همه چیز و همه کس را تغییر می‌دهد.»

این کتاب در واحد کودک ونوجوان انتشارت منظومه خرد - ماهک -با قیمت 14000 تومان راه بازار شده است.

همچنین بناست مجموعه سه‌جلدی تالیفی و ترجمه‌ای درباره حقوق شهروندی ویژه کودکان به قلم پورآذر راهی بازار شود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
درمان کوادری پارزی در اثر آتروفی منتشر مغز و میلو پاتی گردنی با طب سوزنی (آقای غلام افشار)