سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



ایده ای برای تزئین دمپایی ساده


ایده ای برای تزئین دمپایی سادهچگونه/ حتما دمپایی های لاانگشتی را بخاطر دارید. این دمپایی ها زمانی طرفداران زیادی داشت. به هر خانه ای که می رفتیم، یک جفت از این دمپایی ها را می دیدیم. این دمپایی ها به هر رنگی پیدا می شدند و بخاطر پاپیون ها و تکه پارچه هایی که رویش بود خیلی زیبا بودند. بعد از مدتی دیگر از مد افتند، اما چه بهتر که دوباره این دمپایی های زیبا را مد کنیم. این مطلب برای تزیین دمپایی لاانگشتی با تکه های پارچه یک ایده را بیان کرده است.
1
وسایل لازم:
– یک جفت دمپایی لاانگشتی ارزان
– 1 متر پارچه
– قیچی زیگزاگ
2
با استفاده از گچ خیاطی، روی پارچه خط هایی به صورت نوار های پهن بکشید و سپس با قیچی زیگزاگ ببرید. سپس این نوار ها را از وسط ببرید. بعد آنها را هم نصف کنید. (اما بهتر است قبل از نصف کردن، یکی از آنها را امتحانی پاپیون کنید تا ببینید اندازه است یا خیر.)
3
حالا روی قسمت انگشتی دمپایی، پارچه ها را پاپیون کنید.
می توانید یک پارچه روی یک دمپایی و یک پارچه روی دیگری، همینطور ادامه دهید تا تعداد پاپیون ها یکی باشند. یا اینکه یک دمپایی را کامل کرده و سراغ دیگری بروید.
4
دمپایی شما آماده است.
آنها را بپوشید راه بروید. پاپیون هایی که به نظر بلند هستند یا روی زمین کشیده می شوند را کوتاه کنید.
نکات و هشدارها
در تزیین این دمپایی، معمولا همه آن ۱ متر پارچه استفاده می شود. پس بهتر است کمتر از این مقدار خریداری نکنید.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: چگونه


ویدیو مرتبط :
تزئین غذا - ایده های بسیار جالب تزئین غذا