«ایران خودرو» بازپرداخت وام بیش از 4 سال را نپذیرفت


ایسنا/ گروه صنعتی ایران خودرو شرایط فروش محصولات این شرکت با استفاده از تسهیلات 25 میلیون تومانی را اعلام کرد. طبق این اعلام، مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات حداکثر چهار سال خواهد بود.
گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: محصولات خانواده 405، خانواده 206، خانواده سمند، خانواده تندر، سه محصول رانا، دنا و پارس سال به همراه دو وانت آریسان و پیکاپ را در سبد عرضه این طرح قرار داده شده است.

مدت زمان بازپرداخت اقساط خودروها به چهار شیوه یک، دو، سه و چهار ساله طراحی و تنظیم شده تا خریداران بتوانند میزان اقساط ماهانه خود را نیز انتخاب کنند.
یکی از دغدغه‌های خریداران برای استفاده از تسهیلات 25 میلیونی خرید خودرو، تامین تعداد چک‌های مورد نیاز برای بازپرداخت اقساط بود که هموطنان می‌توانند به ازای هر سه، چهار و شش ماه اقساط، یک فقره چک ارائه کنند.

همانگونه که در شرایط عمومی طرح آمده است نیازی به مراجعه مشتریان به بانک وجود ندارد و این طرح تماما در نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو انجام خواهد شد.
مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام در این طرح کپی شناسنامه و کارت ملی متقاضی و برخی مدارک مشابه روش‌های جاری نقد و اقساط این شرکت است. واریز مبلغ پیش پرداخت خودرو نیز در نمایندگی و فقط به حساب گروه صنعتی ایران خودرو انجام خواهد شد.

ثبت‌نام برای استفاده از تسهیلات 25 میلیون تومانی خرید خودرو بنا بر کد ملی افراد صورت می‌گیرد و هر فرد تنها یکبار می‌تواند از مزایای این طرح استفاده کند.


ویدیو مرتبط :
وام خودرو 25 میلیون تومانی با بازپرداخت 7 ساله