گردشگری


2 دقیقه پیش

بازگشایی اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ نیاوران

به مناسبت روز جهانی موزه اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ اختصاصی نیاوران بازگشایی می شود.به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران این اتاق پس از یک دوره تعمیرات ...
2 دقیقه پیش

سه اثر جهانی در خوزستان بدون زیرساخت گردشگری

خوزستان سه اثر ثبت جهانی دارد. چغازنبیل؛ شهر تاریخی شوش و سازه های آبی شوشتر اما برای هیچ کدام از این میراث جهانی زیرساخت های گردشگری مناسبی تدارک دیده نشده است.استان ...



جهان نما/ راهنمای سفر به ایتالیا


آژانس گردشگری/ ایتالیا یکی از کشورهایی است که به دلیل جاذبه های دیدنی و منحصر به فردش دوست داران زیادی دارد به طوری که ایرانی ها هم به لیست علاقمندان آن پیوسته اند و لحظه شماری می کنند تا به تعطیلاتی بر خورد کنند تا بتوانند به مسافرتی دور دست به ایتالیا بروند و از آنجا دیدن کنند! اگر باور ندارید نگاهی به لیست ها و ظرفیت های تورهای ایتالیا بیندازید!
اگر شما هم قصد دارید در آینده ای نزدیک سری به ایتالیا بزنید این معرفی ما را بخوانید تا بتوانید با پیش فرضی جامع با این کشور روبرو شوید. با ما همراه باشید:
ایتالیا را به خاطر ۴۶ میلیون گردشگری که در سال ۲۰۱۱ در آن ثبت شده به عنوان پنجمین کشور گردشگری دنیا مشهور شده است. این کشور در موقعیت جنوب اروپا واقع شده که با یونانی ها به فرهنگ آفرینی مشغول بوده و کشوری منحصر به فرد برپا کرده اند که هر ساله تعداد میلیونی گردشگر به خود از آن ها پذیرایی می کند. اگر می خواهید بدانید پتانسیل هایی که ایتالیا را معروف کرده بدانید باید به آشپزی، لوازم لوکس، خودرو ها و وسایل مکانیکی نظیر موتورسیکلت های اسپورت و لوکس، لوازم و اثاثیه منزل، دریاچه ها و کوه هایش دقت کنید.

ایتالیا را کشور زیبایی ها یا زیبا شهرت داده اند.
مرز مشترک ایتالیا با سوئیس و فرانسه و اتریش و اسلوانی است. در واقع همسایه های این شبه جزیزه کشورهایی پر رفت و آمد و مشهورند که بر شهرت ایتالیا نیز افزوده اند. سه دریایی که ایتالیا را احاطه کرده اند لیگوریان، ساردینیان و تیرهنیان در سمت غرب ایتالیا و در جنوب با دریای سیسیلیان و لونیان و درن هایت از سمت شرق هم با آدریاتیک می باشد.
مذهب مردم ایتالیا اغلب مسیحی کاتولیک است. از نظر آب و هوایی هم باید این شبه جزیره را مدیترانه ای و متنوع فرض کرد که در بسیاری از اوقات در برخی جاها تابستان گرم و خشک و زمستان های سرد و مرطوب دارند.

دیدنی های ایتالیا در راهنمای سفر ایتالیا
ایتالیا روی هم رفته دارای ۴۷ مکان دیدنی است که ۴۴ تای آن را مکان های فرهنگی و مابقی که ۳ تاست را جاذبه طبیعی تشکیل داده است. بنابراین اگر می خواهید محیط های فرهنگی را دیدن کنید باید به ایتالیا حتما سفر کنید. عمده شهرهای توریستی ایتالیا شهر های رم، میلان، فلورانس، ناپل، پیزا، ونیز و جنوا می باشند.
از جمله مکان های دیدنی که می توانید در ایتالیا آن جا را ببینید و بیشترین گردشگر را به خود جلب می کنند موارد زیر می باشند:
پله های اسپانیایی، پل پونته وکیوی شهر فلورانس، صخره های ساحلی جزیره کاپری و برج پیزاواتیکانمیدان گلادیاتور ها، پانتئون، کلیسای سنت پیتز، قلعه سنت آنجلو، موزه ملی رم،، فواره توری، کلیسای سانتاماریا ماجیوری،میلان بابرینی،بنای کلوسیوم، میدان و کلیسای سان مارکو، موزه فلورانس
بسیاری از افراد دوست دارند در ایتالیا به ورزش های آبی بپردازند و بسیاری از بانوان هم از کلاس های فشرده آشپزی بهره مند می شوند.

خوراکی ها وغذاهای ایتالیا
همانطور که هر کشوری میراث خاص خود را دارد ایتالیا هم غذاهای خوب و مخصوص به خود را دارد که ما می خواهیم چند تا از آن ها را برای شما نام ببریم. یکی از جاذبه ها و مولفه های برتری ایتالیا غذاهای آن است بنابرین آشپزی سنتی دیرینه است که در بین ایتالیا یی ها خوب جا افتاده است. از غذاهای مشهور آنان می توان به موارد زیر اشاره کرد :

ریزوتو: برنج پخته شده در ماهیتابه
آرانچینی: توپ های برنج با سس گوجه، تخم مرغ و پنیر سرخ شده
پولنتا: ذرت زرد که با آب مرغ یا گوشت پخته شده و بیشتر حالت سوپ دارد
جلاتو: بستنی ایتالیایی که برای تمام فصول است.
تیرامیسو: کیک ایتالیایی که با قهوه درست می شود که کیکی سنتی به حساب می آید

شرایط هتل ها و بهترین هتل های ایتالیا
هتل های ایتالیا هم به عنوان مهمترین عنصر برای گردشگران محسوب می باشد چرا که مهم است مکان امن و راحت و خوب و مناسب با امکانات عالی برای اقامت در اختیار داشته باشند. ما به لیستی از هتل های معروف و معتبر و امن با امکانات ویژه می پردازیم :

هتل ایتالیا
هتل بسلو آلف لاکساری
هتل سانتا ماریا
هتل گراند ات دی میلان
هتل یونا رما
هتل آرس
هتل دی راسی
هتل دانیلی
دماس آونتینا
دیانا روف گاردن
هتل ویلا لیانا
هتل اوستا – گراپپو مینی
راهنمای سفر به ایتالیا

مراکز خرید در ایتالیا
اغلب کسانی که تصمیم دارند خرید هایی در ایتالیا داشته باشند بیشتر سعی می کنند از ۴ مرکز خرید معتبر استفاده کنند که ما در اینجا به آن ها اشاره می کنیم :
مرکز فروش و خرید coin ونیز
مرکز و فروشگاه Giovanna Zanella Caeghera ونیز
مجموعه فروشگاه و مرکز خرید COIN رم
مرکز فروش و بوتیک Veneta رم


ویدیو مرتبط :
راهنمای گردشگری ایتالیا 3 (ورونا)