سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خاطره محسن رضایی از رهبرانقلاب درباره شهید باکری و خرازی


خاطره محسن رضایی از رهبرانقلاب درباره شهید باکری و خرازیباشگاه خبرنگاران/ محسن رضایی در مراسم گرامیداشت شهدای عملیات غرور آفرین بازی دراز در سرپل ذهاب خاطره‌ای از مقام معظم رهبری را تعریف کرد.

سرلشکر محسن رضایی در مراسم گرامیداشت شهدای عملیات غرور آفرین بازی دراز در سرپل ذهاب با ذکر خاطره‌ای از مقام معظم رهبری گفت: دو سه سال از پایان جنگ و انتخاب حضرت آقا به رهبری گذشته بود. یک روز من و آقای ذوالقدر و آقای رحیم صفوی خدمت ایشان رسیدیم و گزارش دادیم.

خدمت ایشان گفتیم که ما لودرها و تجهیزات مهندسی سپاه را علاوه بر کارهای عمرانی سپاه، برای راه سازی امامزاده‌هایی که راه دسترسی مناسبی ندارند به کار برده‌ایم.

حضرت آقا فرمودند: امامزاده‌های خودتان چی؟

با تعجب به همدیگر نگاه کردیم.

حضرت آقا فرمودند: شهید مهدی باکری و حسین خرازی کمتر از امامزاده‌ها نیستند. بنابراین این نقطه‌ای که آمده‌اید را مهم و مقدس بدانید.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
خاطره دکتر محسن رضایی در مورد سردار شهید حاج حسین خرازی