سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دشمنان به دنبال ایجاد سستی در روحیه جوانان انقلابی هستند/ ایران به رهبر جبهه مقاومت در منطقه تبدیل شده است


احمد بخشایش نماینده مردم اردستان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به هشدارهای مکرر مقام معظم رهبری درباره نفوذ آمریکا به ایران به بهانه برجام، اظهار داشت: بعد از تصویب اجرای برجام، نکته‌ای درباره توافق هسته‌ای در کلام مقام معظم رهبری به «نفوذ» دشمن به کشور تعبیر شد اما از سوی اوباما به «تغییر» معنا پیدا کرد.

وی با بیان اینکه اوباما همواره می‌گوید ما توسط برجام می‌توانیم جامعه ایران را تغییر دهیم، افزود: آنان می‌خواهند روحیه کرختی و سستی در جوانان انقلابی ایجاد کنند تا دیگر نگویند انقلاب ما 37 سال عمر دارد و درخت تنومندی شده و دیگر کسی نمی‌تواند انقلاب را از بین ببرد، همین مسئله رهبر معظم انقلاب را نگران می‌کند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: وقتی آمریکا چندین بار از «تغییر» صحبت می‌کند و می‌گوید ما از طریق برجام نظام ایران و مقامات ایرانی را تغییر می‌دهیم و سعی می‌کنیم در مجلس ایران تأثیر بگذاریم، طبیعی است که رهبر انقلاب هم در مقابل از «نفوذ» صحبت می‌کنند و به مسئولان هشدار می‌دهند.

وی تصریح کرد: بیشتر خطاب رهبری متوجه افرادی است که مخصوصاً در حکومت هستند و علاقه دارند با آمریکا رابطه ایجاد کنند، بالاخره آمریکایی‌ها در طول 35 سال گذشته اصلاً پنهان‌کاری نداشتند و آشکارا گفتند که می‌خواهند نظام سیاسی ایران را تغییر دهند و منزوی کنند، آنان همواره گفتند که می‌خواهند سیاست‌مداران ایران را منفعل کنند.

بخشایش با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با آمریکای جنایتکار به رهبر جبهه مقاومت در منطقه تبدیل شده است که البته سازش‌ناپذیر هم هست، گفت: ما در 37 سال گذشته 2 فتنه را پشت سر گذاشتیم فتنه‌های 78 و 88، یادآور شد: این به معنای آن است که نفوذ دشمن را به چشم خود دیده‌ایم و می‌دانیم که این فتنه‌ها توسط چه کسانی مدیریت می‌شود.

وی اضافه کرد: دو خط فکری در کشور ما وجود دارد، یکی خط فکری است که مقام معظم رهبری دنبال می‌کنند و آن استکبارستیزی، مقابله با سلطه و عدم رابطه با آمریکاست، مگر آنکه آمریکا واقعاً حُسن نیت خودش را به ایران نشان دهد و دیگری خط فکری است که توسط هاشمی‌رفسنجانی و روحانی رئیس‌جمهور دنبال می‌شود که می‌گویند باید مانند سایر کشورها با آمریکا رابطه داشته باشیم و از نفوذ آمریکا هم هراسی نداشته باشیم.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر همین اساس تصریح کرد: آنچه رهبر انقلاب را در این میان ناراحت می‌کند این است که به هنگام بحران این بچه‌های انقلابی و متدین هستند که پای کارند و ایشان خوف این مسئله را دارند که نوعی سستی و کرختی در جوانان انقلابی به وجود آید.

بخشایش در پایان خاطرنشان کرد: دولت فعلی شبیه دولت اصلاحات عمل می‌کند، امسال سال انتخابات است، همه مسئولان کشور باید به شدت مراقب نفوذ دشمن به کشور باشند و بدانند هشدارهای مقام معظم رهبری درباره نفوذ جدی است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
فرار نیروهای امنیتی از قبرستان با مقاومت جوانان انقلابی در بحرین