سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بسیج سازندگی پرچمدار تحقق اقتصاد مقاومتی است


سرهنگ علی اصغر امیری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: دشمنا با استفاده از حربه ظالمانه تحریم بر همه شریان های اقتصادی کشور می خواستند ملت ما را به زانو در آورند.
وی با اشاره به حربه های مختلف دشمن در سال های پس از انقلاب اسلامی گفت: دشمن زیرکانه از همه حربه ها و گزینه ها همچون سیاسی، نظامی، اجتماعی، جنگ نرم و .. علیه جمهوری اسلامی استفاده کرد ولی نتوانست آن نتیجه دلخواه را بدست آورد.
امیری افزود: اما امروز اقتصاد ایران را نشانه گرفته است و با استفاده از حربه ظالمانه تحریم بر همه شریان های اقتصادی کشور می خواهد ملت ما را به زانو در آورد.
فرمانده سپاه شیروان گفت: مقام معظم رهبری با نگاهی حکیمانه راه برون رفت از این معضل را در قالب طرح اقتصاد مقاومتی معرفی و راهکارهای بسیار هوشمندانه نیز ارائه کردند.
سرهنگ امیری افزود: سپاه و بسیج همیشه بر تحقق منویات مقام معظم رهبری تاکید و پافشاری داشته اند و امروز هم بسیج سازندگی پرچمدار تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور شده است و به حول و قوه الهی تا به امروز توانسته اقدامات خوب و مثبتی در این زمینه انجام دهد.
وی گفت: تنها در شهرستان شیروان بیش از 320 نفر با وام های اقتصاد مقاومتی طرح های زود بازده راه اندازی کرده و 700 نفر به طور مستقیم و 1600 نفر نیز به صورت غیر مستقیم صاحب شغل و کار شده اند.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.ک/3
7186/ 6042

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بسیج سازندگی میاندوآب پیشتاز تحقق اقتصاد مقاومتی