کدام سریال قربانی بیشترین دانلود غیرقانونی است؟


سریال «بازی تاج و تخت» برای چهارمین سال پیاپی در صدر فهرست سریال‌هایی قرار گرفت که قربانی بیشترین تعداد دانلود غیرقانونی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از این که فیلم «بین ستاره‌ای» با بیش از 46 میلیون بار دانلود غیرقانونی رکورددار سال 2015 نام گرفت، سریال «بازی تاج و تخت» نیز به عنوان اولین قربانی دانلود غیرقانونی در میان سریال‌های تلویزیونی معرفی شد.

فصل پنجم سریال «بازی تاج و تخت» پس از آغاز توزیع و نمایش در آمریکا، بیش از 14.4 میلیون بار به صورت غیرقانونی دانلود شد.

همچنین سریال‌های «مردگان زنده» و «تئوری بیگ بنگ» نیز به ترتیب با 6.6 و 4.4 میلیون بار دانلود غیرقانونی پس از «بازی تاج و تخت» در مکان دوم و سوم جای گرفته‌اند.

اوایل سال جاری میلادی، سریال «بازی تاج و تخت» توسط 258 هزار کاربر اینترنتی به صورت همزمان به اشتراک گذاشته شد تا رکورد دیگری نیز به نام این سریال محبوب در سطح جهان ثبت شود.

به گزارش «بی بی سی»، تعداد دانلودهای غیرقانونی سریال «بازی تاج و تخت» تقریبا دو برابر تعداد افرادی است که در آمریکا این محصول را به صورت قانونی تماشا می‌کنند.

چهار اپیزود اول فصل پنجم این سریال حتی پیش از این که روی آنتن برود لو رفت و در فضای مجازی منتشر شد.

سریال «بازی تاج و تخت» در ماه جولای در 24 بخش از جوایز تلویزیونی امی نامزد کسب جایزه شد و در جوایز گلدن گلوب 2015 نیز در بخش بهترین سریال درام نامزد کسب جایزه است.

فصل ششم «بازی تاج و تخت» از ماه آوریل 2016 منتشر می‌شود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
دانلود اهنگ سریال كیمیا با صدای علیرضا قربانی