سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پذیرش موضوع پیوستن اتباع سوئد به داعش برای ما دشوار است


به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی لوکال، استفان لوفن، نخست وزیر سوئد اعلام کرده است که کشورش سطح هشدارهای امنیتی را پس از حملات پاریس افزایش داده است. وی در خصوص تابعیت سوئدی یکی از متهمان حادثه تروریستی پاریس اعلام کرد که مشاهده واقعیات موجود و اینکه عده‌ای از شهروندان سوئدی در سوریه و عراق در صف داعش مشغول جنگ و ترور هستند برای ما دشوار است.

لوفن تاکید کرده است که برای سوئدی‌ها سخت است که بپذیرند در میان جامعه باز و دموکراتیک آنها کسانی هستند که به صف داعشی‌های قاتل پیوسته‌اند.

سطح هشدار امنیتی در سوئد متعاقب وقوع حوادث پاریس افزایش یافته است. مقامات سوئدی تروریست‌های دارای تابعیت این کشور را نه تنها خطری برای این کشور، بلکه به عنوان خطری برای کل کشورهای حوزه نوردیک (شمال اروپا) محسوب می‌کنند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
حضور اتباع فرانسوی و بریتانیایی در فیلم جدید داعش