سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



آزمایشگاه‌های کنترل باید توانایی شناسایی همه تقلبات را داشته باشند


سلامت نیوز:رئیس سازمان غذا و دارو گفت: امیدواریم بتوانیم پاسخگوی نیازهای مردم در سلامت محصولات و فرآورده‌های سلامت محور باشیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازایسنا، دکتر رسول دیناروند گفت: آزمایشگاه‌های کنترل نقش اساسی در اعتمادسازی برای سلامت و ایمنی فرآورده‌هایی که به حوزه سلامت مربوط هستند، دارند امای باید در این زمینه به شرایط ایده‌آل برسیم.

وی افزود: آزمایشگاه‌های کنترل باید به تجهیزاتی مجهز باشند که توانایی شناسایی همه تقلبات را داشته باشند. برخی از معاونت‌ها به خوبی تجهیز شده‌اند، اما باید تمام آزمایشگاه‌ها در سراسر کشور، سلامت مردم را در اولویت قرار دهند و سلامت فرآورده‌های سلامت محور را در آزمایشگاه‌ها به درستی و با دقت انجام دهند. باید آزمایشگاه‌های کنترل به نقطه‌ای برسند که همه تست‌ها را انجام دهند و این توانمندی وجود دارد.

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: باید شبکه‌هایی ایجاد شود که مردم بتوانند اطلاعات کنترلی را در مورد هر کالایی با جزئیات دریافت کنند و سابقه همه محصولات را بتوانند مشاهده کنند. ما باید قدرت اینکه آلاینده‌ها و تقلبات را در این دنیای مدرن شناسایی کنیم، داشته باشیم و باید در این حوزه تجهیز و تقویت شویم.بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، وی گفت: دانشگاه‌های ما باید در حوزه آزمایشگاه‌ها، نیروی انسانی کارآمد و با تجربه داشته باشند. امیدواریم بتوانیم پاسخگوی نیازهای مردم در سلامت محصولات و فرآورده‌های سلامت محور باشیم.

دیناروند در پایان افزود: همه دانشگاه‌ها باید طرح PMS را با جدیت انجام دهند و می‌توان گفت 70 درصد نمونه‌هایی که تست می‌شوند، نمونه‌های بهداشت محیطی هستند. این یک کار اساسی است و انتظار این است که تمام دانشگاه‌ها این فعالیت را به درستی و با جدیت انجام دهند.


ویدیو مرتبط :
شرکت بی‌ام‌اس(bms)کاکتوس،تنوع نور در پرده‌ها۰۹۱۹۲۲۴۳۰۵۰