هم‌اندیشی بیمه دی با انجمن کارگزاران خراسان‌رضوی


جلسه هم‌اندیشی شرکت بیمه دی با انجمن کارگزاران خراسان‌رضوی برگزار شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، مهدی شریعتی‌فر، مدیر شعبه استان خراسان‌رضوی بیمه دی گفت: کارگزاران در صف مقدم بیمه هستند و ما آماده همکاری مطلوب هستیم.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های بیمه دی افزود: روند رو به جلو بیمه دی در آینده‌ای نزدیک این شرکت را در میان شرکت‌های برتر صنعت بیمه کشور قرار می‌دهد و این جز با درایت مجموعه مدیریتی شرکت و همت همکاران در سراسر شعب و ستاد امکان‌پذیر نبوده و نیست.

شریعتی‌فر اظهارداشت: شرکت بیمه دی با پشتوانه بنیاد شهید و حضور سهامدارانی همچون بانک دی به ارائه خدمات به مردم می‌پردازد و آماده تعامل مثبت و همکاری مطلوب با کارگزاران بیمه‌ای هستیم تا بتوانیم برای خدمت‌رسانی و اشاعه فرهنگ بیمه گام برداریم.

محمدرضا کشاورز، معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت بیمه دی نیز گفت: بیمه‌دی هم‌اکنون از لحاظ سرمایه سومین شرکت بیمه کشور است و روند پیشرفت شرکت بیمه دی به نحوی بوده که از سوی بیمه مرکزی مورد تقدیر قرار گرفته‌ایم.

به گزارش ایسنا، این هم‌اندیشی با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه، مدیر حراست بیمه دی، مشاور مدیرعامل و مدیریت استان خراسان‌رضوی، رئیس انجمن و اعضای انجمن کارگزاران خراسان‌رضوی برگزار شد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
نشست هیئت رئیسه دانشگاه و مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی