علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



می خواهم مثل یک پادشاه زندگی کنم/ نه مربی می‌شوم نه رئیس باشگاه


به گزارش خبرگزاری مهر، کریستیانو رونالدو گفته او انتظار ندارد پس از پایان فوتبال در این رشته باقی بماند. 

بازیکن تیم فوتبال رئال مادرید که ماه بعد ۳۱ ساله می شود گفت برای وی سخت است تا با زندگی پس از فوتبال تطبیق پیدا کند با این حال می خواهد از زندگی با خانواده و دوستانش لذت ببرد. 

رونالدو در گفتگو با الموندو اظهار کرد: اولش اینکه فکر می کنم کار دشواری است. اما اگر شما از من بپرسی که آیا من می خواهم مربیگری کنم من به شما می گویم نه. نه به عنوان مربی و نه رئیس باشگاه. می توانید به من بگویید می توانم بهترین شغل را داشته باشم، بهترین ماشین ها، خانه ها، پول .... اما این همه چیز نیست.

وی افزود:  یک مثال برایتان بزنم: شنبه هفته قبل باکسینگ دی (۲۶ دسامبر - یک روز پس از کریسمس که مردم برای خرید به فروشگاه ها و مراکز خرید می روند) بود و من دوست داشتم با خانواده ام به لس آنجلس بروم. اما نتوانستم چون وقت انجام این کار را نداشتم. اما پس از فوتبال می خواهم به مانند یک پادشاه زندگی کنم. من اگر امروز رونالدو شده ام به خاطر زمانی بوده که از خانواده ام دور بوده ام و لحظات دشواری را تجربه کرده ام. 

مهاجم رئال ادامه داد: من یک نوجوان بودم اما می بایست کارهایی انجام می دادم که یک بزرگسال انجام می داد. حتی اتوکشی لباس هایم هم با خودم بود. از همان زمان قدرت ذهنی من به کار افتاد. 


ویدیو مرتبط :
می خواهم دیده شوم!