فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نخستین امام جمعه شهر قورچی باشی از توابع شهرستان خمین معرفی شد


امام جمعه خمین در این نشست، برپایی نماز جمعه درهر شهر و منطقه را از مصداق های بارز نزول رحمت و بركت الهی دانست .
حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: اهمیت و جایگاه نماز جمعه در دین اسلام بسیار بلند است و این نماز، خطبه‌هایش، توصیه‌اش به تقوا، سخن سیاسی و اجتماعی، و تریبون بازگو كردن مشكلات مردم و بصیرت افزایی است.
وی نماز جمعه را مایه انسجام و وحدت جامعه اسلامی دانست و اظهار كرد: اجتماع بزرگ نماز جمعه موجب یأس و ناامیدی دشمنان اسلام و قرآن است و این فریضه دینی به جامعه اسلامی اقتدار می‌دهد و وحدت امت اسلامی را تقویت می‌كند و بصیرت و آگاهی به جامعه اسلامی می‌بخشد.
فرماندار خمین نیز در این نشست شركت مردم خمین در آیین سیاسی - عبادی نمازجمعه را كم نظیر نوان كرد و گفت: حضور مردم ولایتمدار زادگاه امام خمینی (ره) در همه صحنه های انقلاب اسلامی پرشور و با نشاط است.
سید مهدی ساداتی جایگاه نمازجمعه را سنگر فرهنگی در سراسر كشور عنوان كرد و گفت: خطبه های ائمه جمعه موجب بصیرت و آگاهی مردم جامعه از مسائل روز كشور و جهان می شود.
همچنین حجت‌ الاسلام محمد حاجی آبادی مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان مركزی نیز در این آیین ضمن قرائت حكم انتصاب نخستین امام جمعه شهر قورچی باشی گفت: شركت مردم بخش كمره در نمازجمعه شهر خمین بدلیل دوری مسافت مشكل بود كه با استقرار دفتر و انتصاب امام جمعه این مشكل مرتفع شد.
شهرقوچی باشی مركز بخش كمره واقع در 18 كیلومتری خمین حدود 12 هزار نفر جمعیت دارد .
6199/6012

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شهدای گمنام شهر قورچی باشی