سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



توقیف خودرو پژو 206 با بیش از 45 میلیون ریال خلافی


به گزارش خبرنگار ایرنا از پایگاه خبری پلیس، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور تهران بزرگ گفت: شب گذشته، ماموران راهنمایی و رانندگی منطقه 21 شهر تهران هنگام کنترل وضعیت تردد در اتوبان فتح به یک دستگاه خودروی پژو 206 مشکوک شدند.
سرهنگ احمد شیرانی افزود: پس از استعلام شماره پلاک خودرو مشخص شد، مبلغ خلافی این خودرو بیش از یک میلیون تومان است.
این مقام انتظامی ادامه داد: طبق قانون در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پس از استعلام مشخص شد خودرو مذکور دارای 45 میلیون و 750 هزار ریال خلافی بوده و این مقدار جریمه تاکنون پرداخت نشده که به موجب قانون خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد.
تهرام/1109/1724/1348

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پژو 206 اتوماتیک - پژو تیپ6 -206t6 - peugeot 206 A - پژو1600cc - 1600 206 - t 6 -تیپ 6- تیپ