ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کی‌روش: حس خوبی از اینکه نمی‌توانم صحبت کنم ندارم/پاسخ بدهم ریسک اخراجم هست!


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کارلوس کی‌روش در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های ایران و ترکمنستان به همراه 4 گلرش حاضر شد.

وی در مورد بازی مقابل ترکمنستان اظهار داشت: به تمام دوستانی که به کنفرانس آمدند خوش‌آمد می‌گویم ممنون می‌شوم اگر برای بازی فردا باعث حضور تماشاگران زیادی در ورزشگاه شوید. همان طور که می‌دانید فردا بازی مهمی داریم زیرا بازی رفت را از دست دادیم و می خواهیم جبران کنیم.

وی افزود: بازی رفت مقابل ترکمنستان از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم امیدواریم در آزادی بتوانیم از فرصت‌هایمان خوب استفاده کنیم و به سطح واقعی خود بازگردیم. حائز اهمیت است که 3 امتیاز است بازی رفت را جبران کنیم.

سرمربی ایران تاکید کرد: مطمئنا باید 3 امتیاز بازی فردا فکر کنیم اما نه تنها کسب پیروزی مهم است بلکه آینده سازی برای آینده فوتبال ایران می تواند باشد. همان طور که می دانید 4 گلر جوان در تیم ملی داریم که می توانند آینده تیم ملی را رقم بزنند. البته گلرهای دیگری هم بودند. مظاهری را در ذهن دارم که می توانست اینجا باشد. مطمئنا اردوهای آماده سازی می تواند به آنها کمک کند. در حال حاضر حواسمان به 3 امتیاز فردا است اما نگاهمان به آینده خواهد بود.

کی‌روش در مورد اینکه آیا اتفاقات هفته اخیر در مسائل فنی تیم تاثیرگذار بوده یا خیر و اینکه چرا با 4 گلر به نشست آمده تاکید کرد: در مورد قسمت اول سوال شما باید سوالی از مسئول رسانه‌ای تیم ملی کنم که آیا سوال فنی است یا خیر؟! درمورد قسمت دوم سوال باید بگویم که آماده سازی در مسیر جام جهانی می تواند برای اینده فوتبال ایران برنامه‌ریزی شود. دلیل اینکه این 4 گلر را آوردم این است که نشان دهیم چه کارهایی در تیم ملی صورت می‌گیرد و نشان دهیم برای دروازه‌بانان چه کاری کردیم و اینکه نمی‌توانیم برای بازی مثل گوام از یک روز قبل اردو را آغاز کنیم و باید آمادگی انجام این بازی را داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی ایران یادآور شد: دلیل دیگر این است که توضیح دهیم ایران فرصت بازی تدارکاتی زیادی ندارد و در نتیجه در بازی های رسمی باید برای 3 امتیاز بجنگیم و آماده سازی کامل را به بازیکنان بدهیم که این کار ریسک بالایی دارد. اگر این فرصت را داشته باشیم که در تمامی پست‌ها در هر اردو بتوانیم بازیکنانی داشته باشیم مطمئنا می توانیم مکانی، حقیقی، بیرواند و اخباری نشان دهنده این است که اگر می خواهیم بیشتر کار شود امروز خواستم دکتر یک قرص سردرد به من بدهد زیرا انتخاب نام بازیکن از این لیست سخت است.

وی افزود: می‌خواهیم یک تصویر واقعی و فیزیکی از کاری که باید انجام شود را نشان دهیم زیرا آینده 5-6 سال فوتبال ایران در دست این بازیکنان جوان است و به آینده آنها امیدوارم.

سرمربی تیم ملی فوتبال در واکنش به این سوال که آیا مشکل دریافت ویزا بازیکنان برای سفر به گوام حل شده؟‌ بار دیگر از مدیر رسانه ای پرسید که این سوال فنی است یا نه که مدیر رسانه‌ای گفت: این موضوع مربوط به مسائل اجرایی می شود. کی روش تاکید کرد که اگر سوال فنی نیست نمی خواهم در مورد آن صحبت کنم.

کی‌روش در مورد اینکه آیا از لژیونرها استفاده می‌کند گفت: متاسفانه این مشکلات فوتبال بین المللی است که بازیکنان مثل حقیقی، قوچان نژاد و چهانبخش را در فوتبال اروپا داریم این موضوع یک سری منافع برای ما دارد اما این فرصت را از دست می دهیم که با آنها کار تیمی که توقع داریم انجام دهیم. مسئله‌ای که مهم است و باید توجه کنیم این است که بازی ترکمنستان را در ایران انجام می دهیم و 4 روز بعد باید با گوام انجام دهیم به خاطر اینکه 11 بازیکن ایران را در گوام نداریم باید تک تک بازیکنان آمادگی لازم را در زمین داشته باشند.

وی در مورد اینکه یکی از مربیان اعلام کرده که در شب بازی با گوام هم می توانیم مقابل این تیم قرار بگیریم خاطرنشان کرد: البته همه این حق را دارند نظر بدهند بعضی از نظرها منطقی است و ما می توانیم با بعضی نظرها موافق باشیم و با بعضی ها نباشیم. وقتی این مربی با تیم دسته سومی بازی دارد به تیمش 3 ماه استراحت می دهد؟ نمی دانم چه کسی گفته و برایم مهم هم نیست به این مسئله اکتفا می کنم که او نظرش را گفته و من هم نظر خود را گفتم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: برای آماده سازی وظیفه داریم نه تنها کسب پیروزی بلکه در مسیر آماده سازی برای تیم ملی مطمئنا اگر بازیکنان در تمرینات کافی فرصت را پشت سر بگذارند می توانند به سطح فوتبال دنیا برسند. بنده به روش سیستماتیک اعتقاد دارم اما بعضی شاید اعتقاد دارند که ناهار و صبحانه و شام را هم می توانند با هم بخورند و فردا به میدان بروند. بعضی قبل از جام جهانی و برای بازی با آرژانتین هم اعتقادی به اردوهای بلند مدت نداشتند و بازیکنانشان را هم ترخیص نکردند اما من به این سیستم اعتقادی ندارم.

وی که بار دیگر با این سوال روبرو شد که نظرش در مورد اتفاقات هفته اخیر چیست گفت: این ریسک وجود دارد که مرا اخراج کنند و در نتیجه نمی خواهم صحبت کنم. ترجیح می دهم در مورد بازی با ترکمنستان صحبت کنم.

سرمربی ایران در مورد اینکه چرا در این مقطع این مسائل برای سرمربی تیم ملی به وجود می‌اید گفت: من مردی از جنس احترام هستم! اگر شخصی به من بگوید که نمی توانم صحبت کنم من صحبت نمی کنم. اگر بعد از 34 سال دوران مربیگری در سن 65 سالگی از من بپرسند حس خوبی از این موضوع دارم قطعا جوابم منفی است. چرا که در 4 تیم ملی مربیگری کردم و در منچستر و رئال هم بودم اما این مسئله مطرح شده است. در ذهن من یک چیز می گذرد و آن اینکه بازی خوبی انجام دهیم. در بازی اول هم نشان دادند می توانند برای ما مشکل ساز شوند. مسئله حائز اهمیت این است که بازی خوبی انجام دهیم و در صدر جدول قرار بگیریم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
حس خوبی‌ به خودم ندارم، صبح‌ها با حال بدی از خواب بیدار می‌‌شوم