ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



خالدی: همبازی‌هایم بازیکن مصدوم استقلال خوزستان را ندیدند/ مهره‌های خوبی در نیم فصل گرفتیم


امید خالدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در مورد پیروزی فولاد خوزستان مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی بسیار خوبی بود و عملکرد مناسبی داشتیم. حق ما برد بود و اگر سه امتیاز را نمی‌گرفتیم کارمان سخت می‌شد. خدا را شکر این اتفاق افتاد و توانستیم با گلی که زدیم سه امتیاز را بگیریم. ما در دقیقه 82 گل برتری را زدیم و بازیکنان به خوبی از گل مراقبت کردند.

وی در مورد اینکه بازیکنان استقلال خوزستان معتقد بودند فولادی‌ها روی صحنه گل بازی جوانمردانه‌ای را رعایت نکرده‌اند، اظهار داشت: بازیکنان ما آن صحنه را ندیدند. بازیکن استقلال خوزستان روی زمین افتاده بود در حالی که بازیکنان ما در حال حمله بودند و رویشان به سمت دروازه حریف بود. این بازیکن خودش را آرام آرام بیرون کشید. مطمئن باشید اگر بازیکنان ما او را می‌دیدند توپ را بیرون می‌زدند البته ما از روی نیمکت آن را دیدیم. فولاد در اخلاق حرف اول را می‌زند و این مسئله را که ما بازی جوانمردانه را رعایت نکردیم، قبول ندارم.

مدافع فولاد در رابطه با اینکه پس از مدت‌ها در لیست 18 نفره تیمش قرار گرفت، گفت: خدا را شکر شرایطم خوب شده است. درد کوچکی در پایم باقی مانده که آن هم دیگر مشکلی ندارد. در این مدت که مصدوم بودم سخت تلاش کردم تا هر چه زودتر به آمادگی برسم. خدا را شکر الان هم وضعیت خوب شده و در هر پستی که مربی صلاح بداند بازی می‌کنم.

وی در مورد بازیکنان جدیدی که جذب فولاد شدند، اظهار داشت: بازیکنان جدید همه از لحاظ فنی و روحی قوی هستند و رقابت خوبی در تیم وجود دارد. مطمئنا این بازیکنان در ادامه می‌توانند به ما کمک کنند.

خالدی در مورد بازی با سپاهان تصریح کرد: این دیدار مسابقه بسیار حساسی است. سپاهان همیشه قدرتمند بوده و کیفیت بالایی دارد. حریف کاملا قابل احترام است. ما آنها را دست کم نمی‌گیریم و برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم. امیدوارم بتوانیم در این دیدار نتیجه بگیریم.

وی در پایان تاکید کرد: از هواداران خوب فوتبال که در این مدت ما را به خوبی حمایت کردند، تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم با نتایج خوبی که می‌گیریم نتایج بد در نیم‌فصل اول را فراموش کنیم.

انتهای پیام/ک

http://fna.ir/HS22I6


ویدیو مرتبط :
زیباترین گل های استقلال در نیم فصل