سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



رشد خلاقیت در کودکان با ساختن اسباب بازی از وسایل اولیه


 رشد خلاقیت در کودکان با ساختن اسباب بازی از وسایل اولیهباشگاه خبرنگاران/ والدین باید به کودکان خود اجازه دهند با وسایل اولیه خود اسباب بازی بسازند تا به رشد خلاقیت آنها افزوده شود.

جعفر بای آسیب شناس اظهار داشت: یکی از راه‌هایی که والدین می‌توانند استعداد کودکشان را در زمینه خاصی پیدا کند، بررسی صحبت‌های روزمره، فعالیت و عکس العمل‌های آنها است.

وی افزود: والدین زمانی روحیه خلاقیت را در کودکانشان تضعیف می‌کنند که از آنها بخواهند آن گونه که دیگر کودکان فکر و عمل می‌کنند باید رفتار کنند این بدین معنی است که چار چوبی را که ما برای کودکان تعریف کرده و آنها اجازه خارج شدن از این چارچوب را ندارند و این به معنای خشک شدن استعداد و خلاقیت کودکان است.

این آسیب شناس در پایان گفت: والدین هرگز نباید از کودکان بخواهند چیزی را که آنها دوست دارند بسازند و همچنین دست بردن و اضافه کردن بعضی چیزها به آثار کودکان، موجب رنجش در آنها می‌شود؛ والدین باید کودک خود را تشویق کنند حتی اگر کار آن زیبا نباشد.


منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
‫خریدن انواع و اقسام متفاوت اسباب‌بازی‌ها برای رشد فکری کودکان مفید است یا مضر؟‬‎