مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



آیت الله سیستانی توسط سازمان ملل تقدیر شد


 یان کوبیچ در این دیدارکه دیروز، 10 آبان‌ماه انجام شد، درباره اوضاع عراق و شرایط سازمان ملل برای کمک به این کشور با آیت‌الله سیستانی بحث و گفت‌و‌گو کرد.

وی در کنفرانسی خبری پس از این دیدار گفت: در دیدار با مرجع شیعیان عراق اوضاع این کشور و نحوه کمک‌رسانی سازمان ملل به عراق برای بهبود اوضاع این کشور را بررسی کردیم.

یان کوبیچ در ادامه از آیت‌الله سیستانی به خاطر بیانات ایشان(نصیحت‌هایشان) به سازمان ملل تشکر و قدردانی کرد.

کوبیچ افزود: صدای نجف تنها مختص یک گروه خاص نیست؛ بلکه متعلق به همه است و برای سازمان ملل مهم است که این صدا را بشنود.

وی همچنین تصریح کرد: عراق با چالشی به نام داعش مواجه است و نیروهای امنیتی، پیشمرگه، بسیج مردمی و عشایر این کشور نقش مهمی در رویارویی با این تشکیلات ایفا کرده‌اند.

وی افزود: در این دیدار بر اهمیت تحقق عدالت و بازگرداندن اموال مسروقه و حمایت از اصلاحات تأکید و برخی از نظرات سیاستمداران و نمایندگان و سازمان‌های بین‌المللی برای حمایت از اصلاحات در عراق، مطرح شد.

یان کوبیچ با اشاره به مشکل آوارگان گفت: با آیت‌الله سیستانی درباره این موضوع نیز صحبت کردیم؛ باتوجه به فرا رسیدن فصل زمستان و وجود 3 میلیون آواره ضروری است که دولت عراق و جامعه بین‌الملل به این افراد کمک کنند.


ویدیو مرتبط :
حمله به وزیر امورخارجه دولت آیت الله هاشمی در سازمان ملل