سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دبیرکل جبهه پایداری و جامعه اسلامی کارمندان اقدام عربستان در اعدام شیخ نمر را محکوم کردند


به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، دبیرکل جبهه پایداری و جامعه اسلامی کارمندان با صدور پیام‌های جداگانه اقدام عربستان در اعدام شیخ نمر را محکوم کردند.

در پیام دبیرکل جبهه پایداری آمده است: خبر شهادت شیخ نمرباقرالنمر (رضوان الله تعالی علیه) مجاهدی خستگی ناپذیر دل هر انسان آزاد و آزادیخواه را جریحه‌دار ساخت، از وهابیت خرافی که ساخته و پرداخته انگلیس دیروز و نوکرصفت آمریکای امروز است، بیش از این توقع نبوده و نیست که پاسخ نقادانه خویش را با شمیشرهای آخته و بمباران‌های مکرر دهند.

این پیام تصریح می‌کند: این بیچاره‌ها که توان اداره میهمانان را در حرمین امن الهی ندارند و در سفر حج‌شان هزاران کشته را در منا به بازماندگان تحمیل دادند، این روزها چگونه دم از اقتدار اسلامی می‌زنند، در بحرین و یمن وهابیت دست به جنگ‌های نیابتی و قتل‌های چندصد نفری در نیجریه، عراق، سوریه می‌زند، به واقع این خون‌آشامی‌ها، ره به کجا می‌برد؟! تأسف بزرگتر این است که این رفتارهای خفت‌آور را عربستان به نام مسلمانی و یا اسلام قالب زده و به خورد مردم جهان ‌می‌دهد.

این پیام می‌افزاید: آزادی بیان آنقدر در اسلام زنده است که در سوره توبه آیه 6، خداوند متعال به پیامبرش دستور می‌دهد «اگر یکى از مشرکان از تو پناه خواست پناهش ده تا کلام خدا را بشنود سپس او را به مکان امنش برسان» اما شما ای مسلمان‌نماهای نامسلمان این رفتارهای خصمانه خود را با آزادی‌خواهان مسلمانی چون شیخ‌باقر النمر چگونه توجیه می‌کنید؟ این دستورات الهی‌گونه با آن رفتار صهیونیزم‌گونه وهابیت کم‌ترین آشنایی و شباهت را ندارد، بگذرم تا که فرصت انتقام فرا رسد، به امید آن روز؛ والسلام.

همچنین در بیانیه جامعه اسلامی کارمندان به مناسبت شهادت آیت‌الله نمر آمده است: شهادت آیت‌الله نمر عالم شیعی بوسیله حکومت نالایق  و وابسته به استکبار جهانی و جنایت پیشه عربستان موجی از اندوه و خشم جهانیان بویژه شیعیان را بر انگیخت.

این بیانیه تاکید می‌کند: اعدام عالم پرهیز کار و حق طلب شیعه که از اسلام و حقوق شیعیان سخن می گفت لکه ننگ ابدی بر حکومت خود کامه و ضد اسلامی عربستان است و به یقین خون مظلومانی چون شهید نمر کاخ ستم آنان را منهدم خواهد کرد.

«جامعه اسلامی کارمندان این اقدام ددمنشانه حاکمان سعودی را شد یداّ محکوم نموده و از مجامع اسلامی و بین المللی خواهان برخورد محکم و تنبیه حکومت وحشی و ضد بشر عربستان است.»

انتهای پیام/

http://fna.ir/OSRKK9


ویدیو مرتبط :
شیخ زهیر عثمان الجعید دبیرکل جبهه عمل اسلامی لبنان