علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



ساکتان فتنه لیاقت تصدی مسئولیت راندارند/رییس جمهور بادست پر بیاید


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اظهار داشت: این امامزاده بزرگوار و محدث جلیل القدر مورد عنایت معصومین(ع) بوده و روایات ارزشمندی به وسیله ایشان به ما منتقل شده است.

امام جمعه موقت ورامین به سالروز شهادت رهبران فداییان اسلام اشاره کرد و افزود: رهبران فداییان اسلام و در رأس آن ها شهید نواب صفوی، شجاعانه و مظلومانه بر علیه رژیم شاه قیام کرده و با نثار خون خود در تاریخ اسلام و انقلاب جاودانه شدند.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن میلاد باسعادت امام حسن عسکری(ع) ادامه داد:  باید میلاد باسعادت امام یازدهم و پدر امام عصر(عج) فرصتی برای آشنایی هر چه بیشتر با سیره و روش زندگانی آن حضرت باشد.

حضور در انتخابات نشانه توجه به ملیت و هویت اسلامی و ایرانی است

محمودی در بخش دیگری از سخنان خود به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مردم قم اشاره کرد و گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون انتخابات بسیار مهم و قابل توجه است.

وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند حضور در انتخابات برای کسانی که ممکن است نظام را قبول نداشته ولی به کشور دلبسته هستند، مهم و ضروری است و نشانه توجه به ملیت و هویت اسلامی و ایرانی محسوب می شود.

امام جمعه موقت ورامین یادآور شد: باید هر کسی که به سرنوشت خود و عزت و صلابت کشور اعتقاد دارد، در انتخابات حضور داشته باشد.

سپردن مسئولیت ها با جناح بازی و رفیق گرایی همخوانی ندارد

وی متذکر شد: رهبری انقلاب تأکید فرمودند که باید مردم در انتخابات پیش رو درست انتخاب کرده و به دنبال شناسایی اصلح باشند و به لیست های مورد اعتماد مراجعه و با افراد دلسوز و صاحبنظر مشورت و تبادل نظرکنند.

محمودی یادآور شد: سپردن مسئولیت ها با جناح بازی، رفیق گرایی و حب و بغض های شخصی و فامیلی سنخیت ندارد و باید شایستگی، لیاقت ها و سوابق سیاسی و اجتماعی افراد مورد بررسی قرار بگیرد.

امام جمعه موقت ورامین یادآور شد: امروز دشمن قصد نفوذ در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی نظام اسلامی را دارد و به همین خاطر باید در انتخاب افراد اصلح دقت بسیاری را انجام داد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران با تبیین یکی از معیارهای انتخاب افراد اصلح در انتخابات گفت: یکی از معیارهای انتخاب باید فتنه سال ۸۸باشد و موضع افراد در برابر این فتنه آمریکایی و اسراییلی مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد.

وی تأکید کرد: کسانی که در فتنه نقش داشتند و کسانی که در برابر فتنه و فتنه گران سکوت کردند و موضع نگرفتند، لیاقت تصدی این مسئولیت های خطیر را ندارد.

محمودی گفت: باید در انتخابات حرمت ها حفظ شود و توهین، تخریب و فحاشی نشانه بی تقوایی است و نباید با توسل به این ابزارها، فضا را آلوده کرد.

دستگیری تفنگداران آمریکایی ابهت پوشالی آمریکا را شکست

خطیب نماز جمعه ورامین در ادامه با اشاره به دستگیری تفنگداران آمریکایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: برخورد مقتدرانه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تفنگداران آمریکایی برای بار دیگر ابهت پوشالی آمریکا را شکست.

محمودی عنوان کرد: دستگیری تفنگداران و پذیرایی توأم با احترام و رهاسازی آنان، اوج عزت و صلابت ایران و تحقیر آمریکا را به نمایش گذاشت و این برخورد مقتدارنه با یک کشور ابر قدرت، اگر نگوییم بی نظیر بود، قطعا کم نظیر است.

امام جمعه موقت ورامین افزود: کدام کشور است که جرأت داشته باشد با آمریکا اینگونه برخورد کند اما ایران اسلامی، همان ایرانی که آمریکایی ها در آن حکومت می کردند و کسی جرأت نداشت به آنان حرفی بزند، امروز باصلابت و اقتدار با آمریکا برخورد می کند.

صلابت انقلابی را باید در عرصه دیپلماسی ایران  حفظ کرد

وی ادامه داد: این صلابت انقلابی را باید در عرصه دیپلماسی ایران نیز حفظ کرد و به نمایش گذاشت، قرار است برجام طی روزهای آینده اجرایی و بنابر وعده های داده شده، تحریم برداشته شود.

محمودی تأکید کرد: ما هنوز هم به آمریکایی ها و کشورهای اروپایی اعتماد نداریم، چرا که دروغگویی و خیانت های آنان در حق ملت ها و دولت ها زبانزد است.

امام جمعه موقت ورامین یاداور شد: دشمن هر روز بهانه جدیدی را می تراشد و بحث حقوق بشر، حمایت از تروریسم و موشک های ایران را برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران مطرح می کند.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین متذکر شد: باید بدانیم آنچه که تا به امروز به ایران اسلامی عزت بخشیده، روحیه استقلال طلبی و استکبار ستیزی و تسلیم نشدن در برابر زورگویان است و لذا باید ضمن تعامل و مذاکره با دنیا، نشان داد که ملت ایران هرگز از اصول و آرمان های خود دست نکشیده و کوتاه نخواهد آمد.

اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش کشور است

محمودی بیان داشت: برجام اگر به فرجام هم برسد، نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت ایران و هدایت های هوشمندانه مقام معظم رهبری است و فریاد مرگ بر آمریکا هیچگاه از سوی ملت ایران خاموش نمی شود.

امام جمعه موقت ورامین افزود: دولت و ملت باید بدانند که تنها نسخه شفابخش کشور، توجه به اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت ها و استعدادهای کشور است و بهره برداری از فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی توسط قرارگاه خاتم الانبیاء نشان داد که علیرغم این تحریم ها چگونه می توان روی پا ایستاد و دشمن را زمین گیر کرد و باید دولت و ملت برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، لحظه ای تردید نکنند.

رییس جمهور با دست پر به منطقه ورامین بیاید

محمودی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهور به شهرستان های دیار ۱۵ خرداد اظهار داشت: در ادامه سفرهای استانی و بنابراظهارنظر مسئولان، قرار است رییس جمهور طی روزهای آینده به دیار ۱۵ خرداد سفر کند.

وی افزود: از مردم شهید پرور ورامین دعوت می شود که در مراسم سخنرانی رییس جمهور حضور یافته و از حضور رییس جمهور بهره مند شوند.

امام جمعه موقت ورامین ادامه داد: در طول سفرهای روسای جمهور گذشته، زمانی برای امام جمعه اختصاص پیدا می کرد تا ضمن عرض خیر مقدم از طرف مردم، برخی مسائل منطقه را مطرح سازند ولی متأسفانه در سفرهای رییس جمهور به شهرستان های دیگر استان، نسبت به این مسئله بی توجهی صورت گرفته است و انتظار می رود دست اندرکاران سفر نسبت به این مسئله تجدید نظر کنند.

وی تأکید کرد: از رییس جمهور و دولت یازدهم می خواهیم که نسبت به حل مشکلات دیار ۱۵ خرداد توجه جدی کرده و با دست پر به این منطقه بیایند.

محمودی یادآور شد: ابلاغ رسمی فرمانداری ویژه ورامین، تأسیس صدا و سیمای شهرستان های استان تهران، احداث منطقه ویژه اقتصادی، حل مشکلات حریم شهری و مترو از جمله انتظارات به حق مردم و مصوبات دولت گذشته و فعلی است

امام جمعه موقت ورامین گفت: بارها این مشکلات از تریبون نماز جمعه و رسانه ها منعکس شده ولی متأسفانه کسی پاسخگوی این دردها نیست.


ویدیو مرتبط :
سخنان تامل برانگیز رییس جمهور - آیا منظور وی فتنه بود؟