علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



آمار اعلام زابل به عنوان آلوده ترین شهر جهان مربوط به سال 2012 است


به گزارش ایرنا معصومه ابتکار روز شنبه در سایت کوه خواجه سیستان در جمع خبرنگاران گفت: هم اینک دولت با رفع موانع ورود آب به تالاب بین المللی هامون مسیر را برای ورود آب به تمام بخش های این تالاب هموار کرده است.
وی افزود: مدیریت کنترل و مهار کانون های گرد و غبار در ستادی با همکاری سازمان جنگل ها و مراتع، وزارت نیرو، سازمان هواشناسی، سازمان مدیریت بحران در تهران و استانها شکل گرفته است.
معاون رئیس جمهوری از طرح دردست مطالعه شناسایی کانون های گرد و غبار داخلی سیستان و بلوچستان خبرداد و گفت: شناسایی کانون های گرد و غبار باعث کنترل و مهار گرد و غبار می شود.
وی با ابراز امیدواری از احیا دوباره تالاب بین المللی هامون گفت: با شور و شوق مردم و رویکرد جایگاه بین المللی هامون به لطف خدا شاهد احیا تالاب خواهیم بود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور مدیریت تالاب هامون را از جهات مختلف برای معیشت مردم، گردشگری و تامین فضای سالم مهم دانست و تصریح کرد: همکاری های خوبی در سطح بین المللی برای احیا تالاب هامون شکل گرفته است که تایید تالاب هامون به عنوان ذخیره گاه زیست کره از مهم ترین این همکاری هاست.
لوح یادبود ثبت تالاب هامون به عنوان ذخیرگاه زیست کره در سازمان جهانی یونسکو امروز با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به همراه رئیس برنامه انسان و کره مسکون یونسکو در پاریس و مدیر دفتر منطقه ای یونسکو در تهران، مسوولان ملی و استانی در سایت تاریخی کوه خواجه رونمایی شد.
استان سیستان و بلوچستان به علت بروز خشکسالی 18 ساله و وزش بادهای موسمی 120 روزه سیستان که در چند سال اخیر به 180 روز افزایش یافته و مونسون در دریای عمان و سواحل چابهار همواره با بادها و توفان های شدید و گرد و غبار بالایی روبروست که بعضا سبب کاهش دید و آلودگی هوا بیشتر از 20 برابر حد استاندارد می شود.
7317/6081

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آمار مربوط به وضعیت رسانه های اجتماعی در سال 2014