مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



روز حسین در منطقه ممبرا


به گزارش شیعه آنلاین ، در جلسه ای که با عنوان روز حسین در منطقه ممبرا (ناحیه ای در اطراف بمبئی) برگزار شد علما و اندیشمندان اسلامی از جمله مولانا ظهیر عباس، دکتر افتخار ماجد، رویندر تاندتی، دکتر شعور اعظمی، مولانا محسن ناصری و چندین و چند اندیشمند اسلامی شرکت داشتند و در مورد شخصیت والای آن امام همام سخنرانی کردند.

مولانا علی اصغر حیدری گفت: «امام حسین(ع) شخصیتی بلند و والا داشتند و در حادثه کربلا با نثار خون شریفشان دین اسلام را نجات دادند». «رویندر تاندتی» - رئیس پلیس منطقه ممبرا- در بیاناتی گفت: «شخصیت و عظمت آن امام به حدی والا و برجسته است که نیازی به تمجید و توضیح ندارد و حال آنکه پیروان آن امام باید ایشان را اسوه خود قرار داده و راه آن حضرت را در زندگی ادامه دهند». او همچنین  خطاب به نوجوانان، خواستار آن شد که از مواد نئشه آور و غیر پرهیز کنند چرا که نام خود و خانواده خود را لکه دار می کنند.

در این جلسه مولانا محسن ناصری پیش نماز مسجد ایرانیان نیز سخنرانی کرد و گفت : «نام امام حسین(ع) پس از گذشت 14 قرن هنوز با نیکی برده می شود، چرا که ایشان به هیچ مسلک یا فرقه و گروهی وابسته نبودند و شهادت ایشان در جهت نجات اسلام بود».

ناصری ادامه داد: «خداوند انسان را از روی لطف آفرید و همه عالم را برای او خلق کرد و از انسان خواست تا در مسیر صداقت، کرامت و احترام به حقوق دیگران گام بردارد و او را تشویق کرد که توان و همت خود را در راه خدمت، سعادت و آرامش دیگران قرار دهد».


ویدیو مرتبط :
روز دانش اموز منطقه 2