فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



امام جمعه اراک: منتخبان هفتم اسفند باید مطالبات رهبری را دنبال کنند


آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک افزود: افرادی که با رای مردم انتخاب می شوند باید کمر همت را برای خدمت و پاسداری از خون شهدا ببندند و بدانند امین مردم هستند.
وی بیان کرد: کشور و استان مرکزی مشکلات فراوانی در بخش صنعت، دامپروری، مصرف، امور زیربنایی، جوانان ، خانواده، محیط زیست، آلودگی هوا و سایر بخش ها دارد که باید با تدبیر و مجاهدت برطرف شود.
امام جمعه اراک ادامه داد: این مشکلات مانند کلافی می ماند که باید گره های آن را یکی یکی و به ترتیب باز کرد نه اینکه گره ها را از وسط باز کنیم.
آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: این امر شدنی است اما همت های بلند می خواهد و باید با مشورت پذیری و استفاده از آدم های باتجربه صورت گیرد.
وی گفت: یک نماینده باید آگاه و بصیر باشد و تنها به دنبال گرفتن رای مردم نباشد بلکه باید با مسئولیت آراء مردم را جمع کند و به مجلس شورای اسلامی رود، وعده دروغ ندهد، باند بازی سیاسی نکند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: افرادی که در مجلس شورای اسلامی منتخب می شوند تنها بار مسئولیت برای چهار سال آینده را ندارند بلکه برای 40 یا 400 سال آینده مسئولیت بر دوش آنها است.
آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: خدمت خوب یک نماینده می تواند آثاری تا چند سال در آینده داشته باشد و مردم زیادی از آن بهره مند شوند.
وی گفت: افرادی که در این عرصه چه در انتخابات خبرگان رهبری و چه در انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب نشدند نیز باید بدانند که میدان خدمت رسانی فراوان است.
امام جمعه اراک بیان کرد: آفرین بر مردم که از ساعات اولیه رای گیری در پای صندوق های رای حاضر شدند و در هر کوی و برزن عشق حضور مردم موج می زند.
وی افزود: افرادی که تا این لحظه موفق به رای دادن نشده اند در ساعات باقی مانده و با قصد قربت پای صندوق های رای حضور یابند و حماسه بزرگ و باشکوه دیگری خلق کنند.
امام جمعه اراک ادامه داد: مردم ما باید حداقل یک حضور 80 درصدی در پای صندوق های رای داشته باشند و رای خود را آگاهانه به صندوق ها اندازند تا افراد اصلح انتخاب شوند.
آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی، تکلیف دینی و وظیفه سیاسی، عبادی، غرور ملی، عظمت ملی، اقتدار ملی، آبروی نظام، امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا است.
وی اضافه کرد: حضور گسترده و آگاهانه مردم در این انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان اسلام و قرآن، بیگانگان، آمریکایی ها، آل سعود، داعش و انگلیسی ها می شود.
امام جمعه اراک اضافه کرد: شرکت در انتخابات نشان دهنده بیداری و هوشیاری ملت، هوشمندی، زمان شناسی، بصیرت و حادثه شناسی ملت است.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: امام خمینی (ره) سرنوشت کشور، منطقه و دنیای اسلام را متحول کرد و این شخصیت بزرگ از این استان برخاسته است.
وی گفت: امام راحل با پشتوانه ملت آن چه علما در طول تاریخ انتظار داشتند و مجالی برای آن پیدا نشده بود را ایجاد کرد و انقلاب را به پیروزی رساند و امروز ثمره این انقلاب و آثار با برکتش بسیار مشخص و آشکار است.
امام جمعه اراک ادامه داد: اطراف کشور ما همه جا آتش روشن است، باران بمب، موشک، اسحله، سلاح های غیرمجاز شیمیایی و غیرشیمیایی، اما در ایران به برکت رهبری فقیه، فرزانه، مدیر، مدبر، شجاع، آگاه و زمان شناس این کشتی با عظمت به سمت ساحل نجات در پیش است و در طول بیش از 37 سال از عمر بابرکت انقلاب هر روز شاهد موفقیت ها، پیشرفت ها و سربلندی های این کشور هستیم.
آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: قبل از انقلاب اسلامی هیچ وقت این همه امکانات و صحنه های حضور وجود نداشت و تمام آنها به برکت انقلاب اسلامی فراهم شده است.
وی در خطبه های اول با اشاره به جنایات آل سعود گفت: روزانه 10 میلیون بشکه نفت تولید می شود و عربستان قیمت هر بشکه 140 دلاری نفت را به 30 دلار رسانده و به دلیل اینکه در جبهه جنگ یمن و سوریه شکست خورده و موفق نشده، می خواهد با این کار به جهموری اسلامی آسیب برساند، اما به خودشان آسیب می رسانند.
امام جمعه اراک اظهار کرد: آل سعود گاهی موضع گیری های جاهلانه، عجیب و خنده دار در خصوص داعش دارد در حالی که عربستان خود ام الفساد داعش و حامی تروریست است.
مراحل ساخت مجتمع حوزوی خاتم الانبیاء (ص) اراک ، توصیه به تقوا وضرورت بزرگداشت ایام فاطمیه از دیگر محورهای خطبه های نماز جمعه اراک بود.
6012/3005

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
امام و رهبری در کلام امام جمعه فقید جهرم