سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بررسی عمر باتری هوآوی میت اس (Huawei Mate S) و نتایج آن


index2

گوشی رده‌بالا میت اس، یکی از معدود محصولات عجیب و غریب برند چینی هوآوی است که در دسته خاصی از محصولات این کمپانی خلاق جای نمی‌گیرد؛ نه می‌توان آن‌را یک جانشین برای میت ۷ معرفی کرد (چراکه احتمالا به‌زودی، میت ۸ رونمایی خواهد شد) و نه آن‌را یک محصول از خانواده خوش‌قیمت Honor دانست. با این‌حال، هوآوی میت اس را می‌توان یک محصول متناقض عنوان کرد که در رده خاصی قرار ندارد و با تکیه بر فناوری‌های تازه نظیر فورس‌تاچ و سابقه سازنده خود، سعی بر برهم زدن معادلات سامسونگ و اپل دارد. به‌طور کلی، باید اذعان داشت که هوآوی میت S یک محصول انقلابی برای ارایه فناوری‌های جدید و ایجاد یک تحول در دنیای گوشی‌های هوشمند است. بنابراین، استفاده از پسوند «S» در نام‌گذاری این گوشی بسیار معقول می‌آید.

index3

هوآوی برای آن‌که در این محصول توانایی‌های خود را به‌طور کامل نشان دهد، میت اس را به مشخصات‌فنی نسبتا جالبی نظیر یک تراشه اختصاصی HiSilicon Kirin ۹۳۵، سه گیگابایت رم، نمایشگر ۵. ۵ اینچی آمولد و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز کرده است. این گوشی رده‌بالا در سه مدل با حافظه ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود و تنها در نسخه ۱۲۸ گیگابایتی میت اس، می‌توان شاهد فناوری فورس‌تاچ بود. از آن‌جایی که تمرکز اصلی مقاله برروی بررسی عملکرد باتری میت اس است، تصمیم داریم در ادامه به بررسی میزان ماندگاری باتری این گوشی در حالت‌های مختلف بپردازیم. با ترنجی، همراه باشید.

بررسی عملکرد باتری در میت S:

Mate S- Battery Test

در میت اس، یک باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپر به چشم می‌خورد که چندان خوشایند نیست. ظرفیت آن برای یک محصول رده‌بالا نظیر میت اس، بیش از حد متوسط است و این موضوع، هنگامی نگران‌کننده می‌شود که بدانید Honor ۷ از یک باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپری و میت ۷ از یک باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برند. میزان استقامت باتری میت اس، ۶۰ ساعت است که چندان خارق‌العاده نیست!

اگر مبنای قضاوت را براساس ظرفیت باتری درنظر بگیریم، کاهش شارژ باتری میت اس در اثر استفاده چندان بد نیست. به‌نظر می‌رسد بخش ارتباطی برروی عملکرد این گوشی تاثیرگذار بوده که این ضعف در مدت زمان آماده به‌کار و تماس نمود پیدا کرده است. در هرحال، عملکرد باتری میت S، این گوشی رده‌بالا را در میانه جدول جای داده است.

این مدت‌زمان، هنگامی قابل مشاهده است که طبق الگو عمل کنید؛ یک ساعت در هر روز به برقرای تماس 3G بپردازید، در اینترنت جستجو کنید و فیلم مشاهده نمایید. میزان زمان آماده به‌کار در میت اس محاسبه نشده و در مجموع با استقامت باتری، مورد ارزیابی قرار گرفته است. در مورد بررسی باتری این گوشی، چه دیدگاهی دارید؟ نظرات خود را با ما شریک شوید.

  GSMArena

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
نقد و بررسی گوشی میت اس هواوی (Huawei Mate S)