سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ آگهی تبلیغاتی جدید موتورولا دروید توربو 2 با تاکید بر نشکن بودن صفحه نمایش آن


تماشا کنید/ آگهی تبلیغاتی جدید موتورولا دروید توربو 2 با تاکید بر نشکن بودن صفحه نمایش آنترنجی/ گوشی موتورولا دروید توربو 2 از مهر ماه وارد بازار شده اما هم‌اکنون در سایه تلفن‌های جدیدتر و قدرتمند‌تری که امسال معرفی شده‌اند قرار دارد. با این حال یک ویژگی خاص در این گوشی وجود دارد که هیچ تلفن هوشمند دیگری از آن بهره‌مند نیست. با ما همراه باشید.

فناوری ShatterShield یا همان صفحه نشکن همان ویژگی اختصاصی این دستگاه است. این فناوری صفحه نمایش 5.4 اینچی Droid Turbo 2 را به مدت 4 سال در برابر هر گونه خراش و شکستگی ضمانت می‌کند. آزمایشهای متعدد انجام شده بر روی این گوشی این ادعا را تایید می‌کند که صفحه نمایش آن شکست ناپذیر است، حتی در برابر سقوط از ارتفاع 15 متری!

موتورولا برای یادآوری این قابلیت به کاربران، دو ویدیوی تبلیغاتی کوتاه منتشر کرده است. در ویدیوی اول یک دستگاه گلکسی اس 7 اج نشان داده می‌شود که به راحتی می‌شکند و در ویدیوی دوم، آیفون 6S اپل دچار این حادثه می‌گردد. البته موتورولا اسمی از این دو دستگاه به میان نیاورده اما به راحتی می‌‍توان آنها را شناسایی کرد. در پایان هر دو ویدیو، موتورولا صفحه نمایش Droid Turbo 2 را با جمله “می‌تواند دنیای شما را نجات دهد” مورد ستایش قرار می‌دهد.

لینک تماشای ویدئو

لینک تماشای ویدئو

این گوشی در حال حاضر با قیمت 624 دلار به فروش می‌رسد. اگر می‌خواهید بیشتر درباره این تلفن هوشمند بدانید، می‌توانید بررسی‌های مختلف از این گوشی را در اینترنت مطالعه کنید. آیا شما مایل به خرید این دستگاه ضد ضربه هستید؟!



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ترنجی


ویدیو مرتبط :
تست مقاومت صفحه نمایش دروید توربو 2