سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شانزدهمین سفر پیاده روی نجف تا کربلا در نیمه شعبان برگزار می‌شود


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، به همت انجمن دانشگاهی توسعه علمی و فرهنگی عتبات عالیات، شانزدهمین سفر پیاده روی نجف تا کربلا ویژه دانشجویان، طلاب و فارغ‌التحصیلان در ایام نیمه شعبان برگزار می‌شود.

برگزاری این اردو زیر نظر سازمان حج و زیارت انجام می‌گیرد. تمامی زائران از بیمه و ویزای این سازمان بهره‌مند می‌شوند، اما ارز مسافرتی به این کاروان تعلق نمی‌گیرد. همچنین بازه زمانی برگزاری سفر از 24 اردیبهشت تا 5 خرداد خواهد بود.

اولویت ثبت‌نام با دانشجویان و طلاب در حال تحصیل زیر 30 سال است که تا به‌ حال به زیارت عتبات مقدسه عراق سفر نکرده‌اند. همچنین فارغ‌التحصیلان می‌توانند در این کاروان ثبت‌نام کنند. البته محدودیتی برای افرادی که سابقه سفر دارند، وجود ندارد و آن‌ها نیز می‌توانند ثبت‌نام کنند.

 

زمان ثبت نام برای شرکت در این مراسم از 15 تا 25 بهمن ماه خواهد بود.

دانشجویان علاقمند برای شرکت در این برنامه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت atabe.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/CRD5FW


ویدیو مرتبط :
جشن نیمه شعبان در شهرستان گیلانغرب برگزار ش